Stylizacja jeansowa i kawa

Kto mnie zna, wie że uwielbiam pić kawę, ale dobrą ;-)
 Nauczyłam się chyba jak każdy na studiach, gdzie zbliżała się sesja piłam litrami. Najczęściej jak zaczynałam podróż do Poznania, zatrzymywałam się na stacji i tam kupowałam pachnąca i pyszną kawę Late. Nawet teraz mam specjalnie pobraną aplikację, aby kupować taniej ;-)
Dzisiaj dzień spędziłam na sprzątaniu, praniu, robiłam zdjęcia które niedługo zobaczycie, a także na sadzeniu truskawek w moim ogródku. 
Jutro planuję wyjazd do Piły do Galerii Vivo gdzie ma się odbyć "Mam talent".

Relacja z jutrzejszego dnia pokarze się na Instagramie.

Dzisiaj w stylizacji jeansowej.
 Spódniczka z sh za 2 zł z ręcznie wyszywanymi cyrkoniami firmy Topshop, 
kurtka również z sh, no i top również.
Buty zakupione w poprzednim sezonie w CCC. Torebka z Avon.

ZDJĘCIA: CYROGRAFIA



3 komentarze:

  1. Ale fajne łupy z sh! Super spódnica i kurtka też mi się podoba. Masz świetną figurę.
    pozdrawiam

    Retromoderna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mogłam przekonać się do jeansowych spódniczek i wystarczyła jedna Twoja stylizacja, bym zmieniła zdanie! Super połączenie i fajnie dopasowana bluzka ;)

    Pozdrawiam ciepło, Katja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger