Magia szycia, a może złudzenie?

W dzisiejszych czasach możemy postawić albo na kopiuj wklej z wystawy sklepowej, albo stawiamy na oryginalność. Ja stawiam na to drugie, ale nie bez przesady. Jestem osobą, która uwielbia mieć coś zrobionego przez siebie, skróconego, doszytego, a nawet uszytego. Już nie raz wystąpiłam w moich uszytych stylizacjach i czułam się jak królowa ;-) Jedyna taka niepowtarzalna. Zaczęłam obserwować blog Co za szycie i tak to się zaczęło...




Anna Maksymiuk-Szymańska swoją przyjaźń z modą rozpoczęła 10 lat temu. W tym czasie stworzyła pierwszą modową telewizję internetową Babskie TV, agencję marketingowo-PR-ową Babski PR oraz pierwszy w Polsce vlog o szyciu, Cozaszycie.pl.
Podaję linki:

Facebook Co za szycie- KLIK
Youtube -KLIK

 Kupiłam ostatnio poradnik szyciowy dla początkujących, mam już go w mojej biblioteczce.  Zachęcam do kupienia ponieważ są w nim wszelkie porady, a także jak zrobić krój. Jest prosta i przejrzysta. 
Możesz uszyć: spódnicę, spodnie, bluzę,t-shirt itd.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger