PIERWSZA WYGRANA W AVANTI!!!

Dzisiaj dostałam największy na świecie prezent o którym nigdy nie marzyłam, żeby się kiedyś spełnił… Pojechałam z moim kochanym mężem na kawkę na stację ORLEN, oczywiście po zrobieniu sobie kawy podeszłam do gablotki z gazetkami, o widzę nowa gazeta AVANTI. Niedawno wysłałam zgłoszenie na stylizację na temat DENIM, i nie pomyślałam że mogę zostać wybrana.

Ale… zaniemówiłam jestem, zostałam wybrana jako druga stylizacja z siedmiu wybranych z pośród pewnie wielu.

Czytam: „Twoja propozycja to dla mnie udana wariacja na temat stylu marynistycznego-nieoczywista, ale bardzo ciekawa. Idealna na wiosenno-letnie spacery brzegiem morza”.
Dziękuje CYROGRAFIA za tak piękne zdjęcia, dzięki Wam mogę spełniać marzenia !!!
również dziękuje Aleksandra Glazer-Cybulska za wsparcie ;-) 

MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger