PRINT CZRNO NA BIAŁYM

Piszę ten dzisiejszy wpis trzymając gorącą herbatę w jednej ręce, a chusteczki w drugiej. Przeziębienie, a może początek grypy, zarażona przez moje dzieci, które już wracają do zdrowia.Mam nadzieję że jutro już będzie ze mną lepiej, ponieważ mam w planie wielkie zakupy.
Dzisiejsze zdjęcia to luźna propozycja, idealna na wiosenną pogodę, która pojawi się za chwilę. Marynarskie paski to jeden z tych wzorów, które nigdy nie wyjdą z mody. Czarno-białe pasy to jedna z silniejszych tendencji wiosennych tego roku.
Większość z nas wybiera je przede wszystkim wiosną i latem, ale ja, jako ich zagorzała zwolenniczka noszę je przez cały rok. Sukienkę zobaczyłam na stronie jednego z secondhandów i musiała być moja, jest idealna na każdą okazję i porę roku. Do całej stylizacji dodałam jeansową ramoneskę i wielką kolorową kolie.
Jutro oczywiście pochwalę się co kupiłam, a może znajdę jakąś fajną wyprzedaż. A teraz wracam do moich chusteczek i ciepłej herbatki.

ZDJĘCIA: CYROGRAFIA 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger