Wielka miłość


Kończy się miesiąc kwiecień, dla mnie jest on bogaty w uroczystości.
 W tym miesiącu wypada rocznica mojego ślubu,
 a także mam urodziny. Tak się złożyło, że były to już okrągłe urodzinki. 
Wielkim prezentem, który dostałam był ten oto bukiet czerwonych róż, których było oczywiście
(tyle ile miałam lat), od mojej kochanej rodzinki, a w szczególności od męża. 
Od pierwszego dnia kiedy się poznaliśmy wiem, że rozumiemy się bez słów. 


Dzisiejsza stylizacja to prosta sukienka z Cropp, którą można wykorzystać na wiele sposobów, 
ramoneska oczywiście moja ulubiona. Buty wiązane mój ostatni nabytek, a także torebka z second hand.
Jutro mamy już maj, miesiąc który jest jednym z moich ulubionych.



Sukienka- Cropp
Buty- TTT
Torebka- Second Hand
ZDJĘCIA- CYROGRAFIA











6 komentarzy:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger