Zostałam Mamą .... Główna rola w moim życiu


Dzień Mamy jest dniem, który obchodzę codziennie bo jestem mamą.
Mam już 9 letnie bliźnięta, Aleksandrę i Aleksandra.Od rana zabieram się za napisanie dzisiejszego posta.
Jakoś od 9 lat nie pamiętam żebym miała wolne, nie mam urlopu od bycia mamą.
Chciałam Wam pokazać skrawek mojego życia.





O tym, że będą bliźnięta dowiedziałam się w 7 miesiącu ciąży, powiecie teraz, że nie chodziłam może do lekarza ale byłam tak jak powinnam na wizytach.
  I tak się cieszę że się nie dowiedziałam przy porodzie. Moje bliźnięta urodziły się w 34 tygodniu miały razem 5 kg i tak dobrze jeśli chodzi o moją posturę.
Od tego czasu wiem co znaczy być mamą, nieraz jak słyszę mamy które narzekają że się nie wyspały bo córeczka całą noc nie przespało. To powiem Wam, że ja miałam tak z podwójną siłą.


Ale dzięki nim mogę czerpać siłę, im mniej śpię gdy są chore tym więcej mam siły do działania.
 Dzięki Wam wiem że jestem Mamą!!!
Kocham Was!!!

1 komentarz:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger