wtorek, 28 czerwca 2016

Czy warto robić reklamację?

Dzisiaj w takiej innej roli, ale nieraz trzeba głośno powiedzieć NIE.  Zakupiłam podkład znanej marki specjalnie do makijaży na sesje zdjęciowe. Użyłam go 3 razy, ale z flakonika nie mogłam go wydobyć, nawet przy mocnych uderzeniach nie chciał spłynąć niżej. Na twarzy ważył się i z daleka było widać że mam warstwę podkładu. Przy ponownej wizycie pytałam się dziewczyn, które pokazując mi testery mówiły, że ten podkład normalnie spływa. 



Postanowiłam reklamować podkład pierwszą próbę podjęłam jadąc do sklepu w którym kupiłam podkład, ale nie miałam przy sobie paragonu. Zostałam spławiona.
W domu poszukałam paragon, przesłałam wiadomość prywatną przez Facebooka do sklepu ale dostałam wiadomość, że niestety ale nie zareklamują mi tego podkładu(sklep zaproponował mi rabat na inne produkty). Tak więc nic innego nie pozostało jak wpisanie hasła w Google i wyskoczyła mi fajna stronka.
Zadzwoniłam na infolinię i tam dostałam wskazówki co muszę zrobić i jakie mam prawa jako Konsument.
Wysłałam oficjalna reklamację do sklepu tak jak poradzono mi na infolinii. Przez 14 dni właściciel ma prawo odpowiedzieć na reklamację, nie zrobił tego. Gdy minie ten termin uważa się za reklamację uwzględnioną pozytywnie.  
Podkład został przesłany na mój adres. Nie chcę pisać jaki to sklep ponieważ nie jest on godny do robienia mu reklamy. Właściciele znają się tylko na swoich prawach, szkoda waszych pracowników. 
Dziewczyny jeśli coś się wam nie podoba w zakupionym towarze róbcie reklamacje.

2 komentarze:

  1. Należy pisać gdzie, bo to ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklama negatywna musi być ku przestrodze.

    OdpowiedzUsuń