Francuski szyk, spotkanie w Paryżu.



Robiąc zakupy postawiłam na markę francuską kosmetyków kolorowych. Historia marki Bourjois jest ściśle związana z teatrem gdy to właśnie na jego potrzeby powstały kosmetyki kolorowe tej marki. To tak na wstępie. Ale co kierowało mną aby postawić na te kosmetyki? Sama nie wiem, chyba chęć spróbowania czegoś nowego. Postanowiłam i czy żałuję?
Szukałam podkładu, który nie będzie widoczny. A koleżanka z daleka nie będzie krzyczeć, fajny podkład. Mogę powiedzieć, że jest dla mnie idealny. Podkład Healthy Mix rozświetla, ujednolica cerę. Mogę potwierdzić ze utrzymuje się przez 8 godzin. Ma przepiękny zapach dzięki: moreli, melonowi i jabłku.  



 


Matowe pomadki są hitem. Kiedy pojawiły się pierwszy raz na rynku maty, to nie od razu przypadły mi do gustu. Dopiero po jakimś czasie przełamałam się, a teraz nie mogę bez nich żyć.  Muszę przyznać, że są idealne pod każdym względem. Pomadki Boujois Rouge EditionVelvet są niesamowicie trwałe. Pomadki na ustach wytrzymują jedzenie, picie i  inne „warunki”.  Są lekkie i co najważniejsze nie robi się skorupa.  Zastygają po chwili, mamy więc czas na korygowanie kształtu ust. Jestem bardzo zadowolona z pomadki, w najbliższym czasie mam zamiar dokupić inne kolory.
Robiąc makijaż kosmetykami Boujois przenoszę się do Francji. Dzięki nim czuję się ekskluzywnie tak jak każda powinna z nas się czuć.  




 W drogerii Internetowej www.superkoszyk.pl zakupicie te oto produkty taniej.


Kto jeszcze używa, zostawcie komentarz, a może jeszcze coś polecacie z tej marki?


2 komentarze:

  1. podkład mam i bardzo lubię. Używam także tuszu do rzęs twist up the volume, i bardzo go lubię. Jestem do niego bardzo przekonana, ma fajną silikonową szczoteczkę, dobrze nanosi się na rzęsy. Mój hit. Kupiłam teraz nowość od L'oreal ten tusz który daje efekt motyla, ale totalnie nie umiem się nim posługiwać i skleja mi rzęsy. Po prostu dramat.
    Słyszałam też, że Bourjois ma świetne róże do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również używam podkładu tej formy :) i jestem bardzo zadowolona !! :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger