Znamy sie tylko z widzenia, biała sukienka i trampki.

Post, miał się pokazać już wczoraj ale, musicie mi wybaczyć. Wczoraj jeździłam samochodem odbierając i zawoziła dzieci z basenu, a potem Nocka w Szkole. Wielkie przeżycie, ja tak nie miałam. Podziwiam również wychowawczynię za poświęcenie. Ja mam 2 i wiem że potrafią rozrabiać, a co dopiero 23 sztuki ;-)
Ale tak na marginesie, czy widząc swoich kolegów, koleżanki z młodzieńczych lat mówcie im chociaż przysłowiowe "cześć" ? Według mnie wypada. Dlaczego pytam? Otóż niedawno byłam kilkukrotnie w takiej sytuacji i nie rozumiem jak można nie poznać koleżanki z klasy !!!
Dla mnie to brak wychowania, nawet jeśli się było wzorowym uczniem. No i rozpisałam się !
Stylizacja, która już od dawna chodziła mi po głowie. Sukienka w jednym kolorze i to jeszcze białym. Kupiłam ją w promocji 39,99 zł, a pierwsza cena to 110 zł. Sukienka do wykorzystania na wszystkie okazje. Zmieniając dodatki, zmieniamy jej zastosowanie. Tym razem założyłam trampki, oraz moja zdobycz w Sh czapkę z daszkiem. No i mamy świetna stylizacje na spacer, na zakupy, oraz na spotkanie z przyjaciółkami ;-)

ZDJĘCIA: CYROGRAFIA


SUKIENKA- KLIK
TOREBKA- KLIK






















 


18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny codzienny zestaw , ah zapragnęłam już lata patrząc na te twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zestawienia, wyglądasz lekko i bardzo kobieco, kontrastowy róż dodał stylizacji mocnego wyrazu.
    Ja też nie rozumiem jak można nie poznać kolegi czy koleżanki z klasy, a co do wychowawczyniy to każdego dnia zastanawiam się jak u mojego syna w klasie ona jest w stanie ogarnąć taką bandę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie mocne akcenty :) !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw idealny dla mnie na codzień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny różowy akcent, a jeans zawsze spoko <3
    Klaudia Piwek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka cudna, chętnie sama bym taką nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, wręcz idealny na lato ♡
    Piękna sukienka :)
    Natalia Rudowska

    OdpowiedzUsuń
  8. to co lubie zestawienie sportowe ale jakże eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie sukienki z motywem sportowym.Jest żywiołowo,wszystko smacznie ze sobą współgra.Przy takiej można od razu o kilka lat się odmłodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kobiecej sukienki ze sportowymi elementami. Jestem, jak najbardziej, ZA(-chwycona) Jest zgrabnie, lekko i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja nr 1 najlepsza Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja. Uwielbiam takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie i tak wakacyjnie, biała sukienka to hit lata jak dla mnie
    na fb Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, sportowa stylizacja, według mnie idealna na spacer ♥ ta biała sukienka skradła moje serducho ♥

    Monika Kaszczuk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacja 💜 śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :) niespotykana :P odważna dla wyjątkowych kobiet :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger