Padał ulewny deszcz... kto mnie ugościł?

W niedzielne popołudnie przychodzę do Was z małą niespodzianką. Każdy chyba słyszał i poczuł obfite opady deszczu, które były w czwartek. Również i ja ;-) Miałam zaplanowaną sesję w terenie, no i niestety nie mogła się odbyć. Chciałabym podziękować Atrium Kasztanowa w Pile za jej gościnność i schronienie przed deszczem i wiatrem. Nie raz odwiedzam Was, ale dzięki Waszej gościnności mogłam dokończyć moja pracę, a poniżej zobaczycie tego efekty. 

Stylizacja sportowa, bardzo wygodna. Świetny top Baseball Nyc od Sieciowe Marki, spódniczka jeansowa, a także buty srebrne które są mega hitem. Jako dodatek naszyjnik wiązany na szyi. 

Zdjęcia- Cyrografia
Buty- eButik.pl
Naszyjnik- H&M












2 komentarze:

  1. Rewelacyjna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje! top Baseball Nyc wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny top i pomysł na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger