Relacja Targi Mody w Poznaniu FASHION FAIR

Przyszedł ten czas ta chwila w której chciałabym podzielić się z Wami co zobaczyła mi co robiłam w tak fantastycznym miejscu, z fantastycznymi ludźmi.  Targi Mody trwały 3 dni od 29.08 do 31.08. Zostałam zaproszona na całe trzy dni, a także na wieczór. Żałuję tylko że nie wzięłam wersji z noclegiem ;-)
Pierwszego dnia pojawiłam się już o 10.00 aby zobaczyć i poczuć klimat. O 11.00 miałam spotkać się na kawie, z innymi blogerkami, organizatorami, ale także jak się okazało jeszcze z... tutaj oto niespodzianka. Podczas całego pobytu towarzyszyli nam Rafał Maślak, Rafał Jonkisz, Jakub Kucner. 
Podczas całego dnia poznawaliśmy, stoiska z odzieżą, dodatkami, butami itp. Jednak największy zachwyt wzbudziły we mnie stoiska z młodych projektantów.













4 komentarze:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger