Moja stylizacja na randkę.



 Sukienka, którą mam dzisiaj jest świetną alternatywą na rankę, a także na wyjście z przyjaciółmi. 

Sukienki to nie odłączny element w szafie każdej kobiety. 
Ostatnio wybieram to w czym czuję się bardzo swobodnie i zarazem kobieco.
 Uwielbiam wyjścia na randki z moim mężem, a co tak się dziwicie?
Przecież po ślubie też można chodzić na randki, i romantyczne kolacje. 
Dzisiejszy wieczór tylko we dwoje, grzejąc się pod ciepłym kocem i oglądając program "Mam talent", mam nadzieję że wygra nasz "Budzynianin "
A wy jakie plany pewnie Andrzejkowe imprezy?

Zdjęcia- Paulina <3
Kurtka- Tutaj
Sukienka- Tutaj

























7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jest ta sukienka :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chodzę na randki z moim mężem ☺ a andrzejkowy wieczór spędziliśmy ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka fajna, ale ta sukienka jest rewelacyjne! Piękna sama w sobie a Ty pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów 😊kurtka w moim ulubionym kolorze😊di tego piękna stylowa szara sukieneczka 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger