Odliczam dni do Świąt... A wy?


Wiecie, że dzisiaj już jest środa, czyli jutro czwartek. Odliczanie dni do Świąt 3,2,1 już rozpoczęłam. 

Dzisiaj postanowiłam uzupełnić prezenty, które mi jeszcze brakowały. Zawsze obiecuję sobie, że zrobię to szybciej aby nie stać w kolejkach. Jakoś mi to nie wychodzi. 

Wieczorem będziemy wspólnie ubierać choinkę, uwielbiam ten czas.
 Brakuje tylko śniegu do klimatu Świąt.

Dzisiejsza stylizacja należy do przeciętnych, ale jednak. Chciałam tutaj podkreślić białą bluzkę ze stójka, której nie miałam okazji ubrać. Spódniczka od Ciucholandii, sweterek SH, a także mój kochany kapelusz.

Zdjęcia- Kamila Chojnacka




















5 komentarzy:

  1. Spódniczka i kapelusz skradły moje serce! Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważasz, że to jest przeciętna stylizacja ;)?
    Ja uważam, że jedna z lepszych Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam... Zgadzam sie z Lilly! Tej stylizacji do przecietnych bym nie zaliczyla! ;D Genialnie wygladasz! I piekne fotki wyszly! ;)
    WESOLYCH !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ! też już nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger