Zoomy Fashion/ Czy warto?



Jeśli mnie obserwujecie, wiecie że jakiś czas temu brałam udział w Zoomy Fashion w Pile.
Bycie Blogerką zobowiązuje, a szczególnie gdy organizator docenia i zaprasza na takie wydarzenie. Na pokazach udało nam się usiąść w pierwszym rzędzie, dzięki temu mogłam uchwycić to co najpiękniejsze.
Pokazy kolekcji odbywały się w kolejności, na początku każdej kolekcji przybliżano w kilku słowach przedstawiając każdą osobę która stoi za marką. 

CHMURA ARTYSTYCZNA HANNA A. KRANZ - stylizacja fryzur
 CARL VERSSEN
 CHRUŚCIŃSKA
MAGDALENA CARTER
 PLENER
COLOURS FACTORY PROSTO Z NATURY
MAPEPINA
  TRESSORE 

 Kolekcje bardzo mi się podobały widać że projektanci włożyli bardzo dużo pracy w ich stworzenie. Jednak najbardziej podobała mi się kolekcja PLENER.

"Powstał z pasji do fotografowania i zamiłowania do natury. Założycielka marki - Kasia Jędrzejczyk wykorzystuje zdjęcia do nadruku na materiały. Kasia tworzy w okolicach Złotowa. To co wyróżnia markę Plener, to ubrania z nadrukiem fotografii przedstawiających przyrodę. W asortymencie znajduje się również biżuteria z surowych kamieni półszlachetnych, które działają na subtelnym polu energetycznym, na które nieustannie reaguje nasz duch, ciało i rozum."
 


















Czy warto było? Pewnie każde doświadczenia ubogaca.
 Mogłam spędzić ten wieczór z osobami którymi warto przeżyć nie jedną przygodę. Zobaczyłam taniec na rurze ale taki artystyczny jak w  "Mam Talent", usłyszałam cudowny śpiew, posmakowałam soki naturalne, skosztowałam przekąski, no i mam zdjęcie na ściance ;-)

Mam nadzieje, że zobaczymy się za rok ;-)








2 komentarze:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger