Życzę Wam Wesołych Świąt!



  Pierwszy raz tutaj na blogu mogę Wam złożyć życzenia Świąt Bożego Narodzenia.

 Chciałabym wszystkim życzyć zdrowia, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń tych malutkich, ale również tych wielkich. Pamiętajcie, że trzeba wierzyć i być upartym aby osiągnąć swój cel. 

Brakuje nam jeszcze śniegu, ale nie mam na co liczyć temperatura u mnie ma być na plusie.
Piszcie gdzie spędzacie Święta i czy będą u Was białe?
Jestem ciekawa ;-)

Dzisiaj spędziłam czas na porządkach, ale większość czasu, chyba jednak w kuchni.
Jutro pozapinam wszystko na ostatni guzik.
Mam jeszcze umówiona kosmetyczkę, i fryzjera ;-)
 Będę piękna ;-)
 Tylko nie wiem co ubiorę ;-)

Moja dzisiejsza stylizacja, to sukienka za... nie ważne, ale za grosze.
Zakupiona latem, ale kolor cudowny <3
 Moje kochane szpilki i futerko.


Szkoda tylko, że nie słyszycie jak gram ;-)

























4 komentarze:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger