Moje prezenty, ze spotkania Blogerek.



Pisząc post o spotkaniu nie mogłam umieścić wszystkich zdjęć, ponieważ jednak byłoby ich za dużo.

Tutaj możecie zobaczyć kto był na spotkaniu.
 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać prezenty, które otrzymałam na spotkaniu Mikołajkowym Blogerek w Poznaniu. To jest właśnie możliwość, dzięki której możemy przetestować produkty, które otrzymujemy od firm. Możliwość sprawdzenia, i testowania produktów o których nawet nie słyszałam, bo są też tutaj takie. Mogę również z Wami podzielić się opinią o każdym kosmetyku, tym wartym uwagi.
Już za chwilkę pierwsza recenzja na blogu, pierwszego kosmetyku.Piszcie które najpierw mam testować. A może macie któreś z nich i możecie mi polecić.
 Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.




 CD
 BELL

 APIS

13 komentarzy:

  1. Ale super! Ja też z przyjemnością pojechałabym na takie spotkanie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty, ale na takich spotkaniach najlepsza jest możliwość poznania innych blogerek :). To naprawdę super doświadczenie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ohohoho ale będzie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę samą konturówkę! Zawsze kupuję szminki z golden rose! :)
    Gdzie można dowiedzieć się/zapisć na takie spotkanie?
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...ale dużo prezentów..Masełko Shea - jako pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prezenty dostałaś :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Calkiem niezly blog, dobrze sie czytalo ! Szukasz moze prezentu dla rodziny chlopaka dziewczyny czy partnera biznesowego? Wejdz do mnie na strone i obczaj:
    Kwiaty w pudelkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo żałuję, że nie mogłam przyjechać do Was na spotkanie :(

    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja, żeby się poznać! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same świetne rzeczy do testowania :) Aż nabrałam ochoty na herbatę! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger