Sesja na dachu w Poznaniu/ Cudowna czapka od Zaful.



Mogę powiedzieć kolejny raz, marzenia się spełniają. 

Jedno z moich marzeń to sesja na dachu budynku i to w Centrum Poznania. Może nie jest to najwyższy budynek, ale kiedyś jeszcze się wdrapię wyżej ;-)
Dzisiejsza stylizacja jest połączeniem stylu sportowego i glam ;-)
W sklepach stacjonarnych czapki z daszkiem to koszt od 50 zł. Szukałam czapki takiej jak mam dzisiaj, Niestety widziałam w jednej z sieciówek i cena była wysoka. W Zaful kupiłam ją o połowę ceny taniej, a jakość bardzo dobra. Czapkę noszę na codzień więc to przykład udanego zakupu. 
 Zapraszam Was do zapoznania się z ich ofertą.
Bluza pochodzi ze sklepu cosmosmoda.pl, mogę Wam ja polecić. Sami zresztą widzicie że nie zawsze musi być w stylu sportowym. Botki i torebka pochodzi z bonprix.pl 


Zdjęcia- Kamila Chojnacka

Bluza- cosmosmoda.pl
Czapka- Zaful
Botki- Bonprix
Torebka- Bonprix
Spódniczka- Stradivarius


























11 komentarzy:

  1. Dla mnie bluza jest super. Ślicznie wyszły te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja! Co to za miejsce? Mi tez sie marzy sesja na dachu jednak u mnie takiego pięknego miejsca nie ma :( pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja, szałowo wypadłaś. A miejsce jakie wybrałaś, jestem pełna podziwu, jak tego dokonałaś?! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne miejsce na zdjęcia!
    Jest klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Bluza obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz, zdjęcia w fajnym klimacie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne miejsce na zdjęcia :-D

    ----------------------------
    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Atłasowa czapka zdecydowanie w moim guście! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapeczka nie w moim stylu, ale sesje na dachu to ja chcę: z tym, że ja wolałabym być fotografem. A jeśli o modela chodzi... cóż, gdyby tak miał płaszcz z mgły zrodzonego to bym się nie obraziła <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że marzenie się spełniło :) Sesja bardzo fajna, podobnie jak bluza użyta w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger