Sukienka od Projektantki/ A moje włosy?



Zawsze chciałam wystąpić w projekcie młodego projektanta. 

Mówiłam sobie, że będzie to wyzwanie. Jednak bardzo pozytywne. 
O mały włos sesja zostałaby odwołana, ponieważ mój fotograf rozchorował się, a ja zostałam sama. Jednak powiedziałam sobie: "Kamila pomyśl"
Napisałam na Facebooku prosząc o pomoc.
 Udało mi się poznać Aleksandrę, która zaczarowała zdjęcia. 
Bardzo jej dziękuję. 

Sukienka z projektu Dominika Fuczek, która pochodzi z kolekcji 2016/2017.
Sukienka z odpinanymi rękawami w kolorze ecru.
 Sukienka może być noszona luzem, lub z paskiem.
U mnie wystąpiła w wersji eleganckiej z dodatkami czerwieni.
Szpilki pochodzą ze sklepu ebutik.pl, bardzo kobiece i wygodne.
A co powiecie na mój nowy kolor?


Czekam na Wasze opinie.


SUKIENKA- DOMINIKA FUCZEK
SZPILKI- TUTAJ
PASEK-  DOMINIKA FUCZEK














9 komentarzy:

  1. Sukienka piękna, fajna tkanina i krój ! Gratulacje dla Ciebie i projektantki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wychodzę z założenia że naprawdę warto pokazywać projekty zdolnych młodych ludzi! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest piękna! I zdjęcia również wyszły super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę babcina ta sukienka, dodaje ci lat. Niestety niekorzystnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie skomponowana stylizacja! I te włosy! Przepięknie, Kamilo!
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka i szyk ❣ totalnie w moim stylu , przepięknie wyglądasz ❣

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger