Czy kochamy się tylko w Walentynki ? Czerwona Koronka stylizacja na ten dzień!


Walentynki dla jednych cudowne święto, dla innych kit. A co ja myślę o tym święcie?


Już niedługo święto zakochanych. W tym dniu każdy czeka na miły gest od ukochanej osoby. Moim zdaniem kochać powinniśmy się zawsze,ale w tym dniu możemy najmocniej. Jak można ten dzień spędzić? Razem. Pewnego roku mąż zabrał mnie do kina, oczywiście bez wcześniejszej rezerwacji. Wiecie jaki był efekt? Brak miejsc, nie zapomnijcie zrobić wcześniej rezerwacji. 

Dzięki temu świętu można zbliżyć się do osoby w której jesteśmy zakochani, i na co dzień nie umiemy tego okazać. Tutaj chyba Walenty pomaga nieśmiałym osobom. Spróbujcie...

W Walentynki robię zawsze prezent moim dzieciom, drobnostkę pokazując im że pamiętam o nich.
 Nie mam pomysłu jeszcze na ten dzień w tym roku. Ale na pewno będzie tort, świece i my...

Nie lubię tego typu sesji, ale niestety pogoda nas nie rozpieszcza. W takim stroju nie dałabym rady.
U mnie temperatury nie są niskie, ale odczuwalny ziąb jest chyba sto razy gorszy. Czekam na ciepło. 
Mam tyle pomysłów do zrealizowania. 

W dzisiejszej stylizacji mam body koronkowe, i spódniczkę która w tym sezonie jest jedną z najmodniejszych. Mogę powiedzieć, że bardzo dobrze się w niej czuję. Materiał bardzo miły. Spódniczka pochodzi ze sklepu Zaful.















3 komentarze:

  1. Przepiękne body! :) Ja w tym roku w stylizacji zrezygnowałam z czerwieni... bielizna ewentualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerowne body jest niesamowite, jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger