Prezent na Dzień Mamy!!!


 Odkąd pamiętam zawsze robiłam zdjęcia moim dzieciom, na których nigdy mnie nie było.
Ale od czasu gdy to ja zaczęłam pozować staram się tak robić zdjęcia aby była na nich nasza czwórka.  Pamiętam jak zepsuł mi się aparat i nie miałam możliwości robienia zdjęć, przez ten okres niestety nie mam zdjęć i wspomnień do których warto wracać. 

W tym roku postanowiłam sobie zrobić prezent taki od siebie dla siebie. Zamówienie zrobiłam przez Printu gdzie możecie dowolnie wybrać sobie format, ilość stron, całą oprawę. To wy projektujecie, co jest naprawdę świetną sprawą. Możecie redagować tekst, a także wstawiać. Taki prezent dla mamy jest naprawdę od serca. Gdy tylko przyszła przesyłka oglądając miałam łzy w oczach. Sami zobaczcie uchyliłam mały rąbek tajemnicy. 

Mam dla Was również rabat 47% musicie jedynie kliknąć Tutaj (rabat jest naliczony tylko z tego link)












13 komentarzy:

  1. Ale to faaaajne !! :)
    I jaka łąka!! Achh!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Uwielbiam fotoksiążki, to piękna pamiątka. Poza tym rewelacyjna sesja! Pięknie Ci w wianku:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sceneria ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna pamiatka taki album, a zdjecia cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa a zdjęcia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne! Świetny pomysł na prezent, chyba skuszę się na coś podobnego, bo fajnie mieć taką pamiątkę - nic tak nie zastąpi uwiecznionych wspomnień jak piękny album.

    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia, bardzo podoba mi się opaska !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia !! Efekt rewelacyjny :D Ciekawy pomysł na prezent dla Mamy :D Ja w tym roku postawiłam na szal jedwabny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. :) Ja w tym roku postawiłam na praktyczność, dlatego jako że mama uskarżala sie na plecy, to dostała karnet na masaż i.. materac ortopedyczny. Z tego co widziałam, byla mega zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia a pomysł z fotoksiążką to rewelacja i zawsze wspaniała pamiątka , sama robię zdjęcia więc również mało mnie na fotkach ale pomysł jest świetny praktyczny i doskonały (Y)

    OdpowiedzUsuń
  11. My też kupiliśmy materac rehabilitacyjny, bo wciąż narzekała na bóle i też był strzał w dziesiątkę :):):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger