Randkowy zestaw/ A ile osób to widziało?




Sukienka dotarła do mnie już trzy tygodnie temu, ale niestety pogoda nie sprzyjała sesji. Jak nie padało, to były temperatury minusowe. Same zwracacie na to uwagę. Ale dzisiaj już musiałam. Sukienka bardzo mi się spodobała na modelce, a naszywki są cały czas na topie. 

Sukienki z falbaną na dole zawsze uważałam za te, które pasują do wysokich, szczupłych dziewczyn. Zmieniłam zdanie gdy trafiłam na sukienkę z odpowiednią długością, bo nic nie jest gorszego gdy sukienka jest dopasowana do naszej figury. Wybierając kolor sugerowałam się, bardziej rocowym stylem zestawiona z czarną ramoneską miała tworzyć spójną całość. 
No i najważniejsze, o czym zapomniałam wybierając sukienkę: nie spojrzałam na tył sukienki na zdjęciu. Dlatego pamiętajcie o tym kupując coś przez internet. Ale i tak jestem bardzo zadowolona. Buty pokazuję już nie pierwszy raz ale jestem z nich bardzo zadowolona, są bardzo wygodne i do tego bardzo kobiece.

Nie raz żeby wam coś pokazać, muszę zrobić sesję gdy jest 8 C. Tutaj również tak było , przyzwyczaiłam się do spojrzeń i dziwnych uśmiechów. Przy tej sesji obserwowano mnie, ale bardzo pozytywnie. Jak widzicie mnie i chcecie o coś zapytać, pytajcie chętnie rozwieję wasze wątpliwości. A jeśli mnie osądzacie, to sami spróbujcie zrobić jedną sesję, w takich warunkach.

ZDJĘCIA- KAMILA CHOJNACKA

SUKIENKA














14 komentarzy:

  1. Piękna jest ta sukienka,
    Ciężkie życie blogerki modowej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta sukienka! Ta falbana na dole - genialna. Co do zdjęć, wiem, co czujesz. Sama robię zdjęcia na bloga w różnych warunkach pogodowych. I to kilka sesji na zapas. I czasem są dziwne spojrzenia, choć na to nie zwracam uwagi. Najbardziej przeszkadza mi niesprzyjająca aura :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha skąd ja to znam, nie wiem co mnie bardziej śmieszy Ci ludzie gapiący się czy to, że czasami zamarzam i mina mojej mamy ) ale ubaw mam niezły
    sukenka jest boska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudnie wyglądasz ;) Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka a dekolt na plecach niesamowicie kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię Kochana. Ja jestem totalnym zmarzluchem i na pewno w takim stroju nie wyszłabym teraz na dwór. Ale za miesiąc to już co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygladasz ;D U mnie jest zawsze tak, ze jak tylko planuję sesję w danym dniu zaczyna padać deszcz choć miało być tak pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka piękna, świetnie w niej wyglądasz. A co do organizacji sesji- tenat jest mi bardzo dobrze znany. Sama często muszę się natrudzić, aby zrobić zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, sukienka mega. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja :) Sukienka ma ładne hafty ;)

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger