Sprawi, że powiesz mu 3XTAK,TAK,TAK / NIVEA




Ach co to była za paczka... kto oglądał Insta-story ten wie co wyskoczyło z wielkiego kartona. Takie przesyłki to wielka niespodziana, po prostu uwielbiam. Chyba największą radość miała moja Ola która zaraz powędrowała z nim na spacer ;-) Olek chciał bardzo wydobyć hel i testować swój głos.


A mamie Kamili zostało testowanie kremu ;-)




NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy to nowy krem do twarzy przeznaczony do każdego typu cery. Stworzony z myślą o tym, by dzięki cennej Witaminie E oraz Filtrom UV chronić skórę i dbać o utrzymanie jej młodego wyglądu na dłużej, każdego dnia! Formuła kremu dodatkowo zawiera innowacyjne, oczekujące na patent hydrowoski, które błyskawicznie rozpuszczają się po kontakcie ze skórą. Zatopione w lekkim kremie, zapewniają intensywne nawilżenie i odżywienie, bez uczucia lepkości.
  • Zachowuje młody wygląd cery
  • Głęboko odżywia
  • Szybko się wchłania










Również możecie przetestować krem wystarczy wypełnić dane TUTAJ
Advertisement

3 komentarze:

  1. Uwielbiam kremy Nivea ich zapach i konsystencje , nigdy mnie jeszcze nie zawiodły .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam ten sam krem i również jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama je lubi, dla mnie są troszkę za ciężkie mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger