Zakupy z SH czyli odzież używana.


Niedawno odkryłam kolejny świetny sklep z używaną odzieżą, Kwietna .
Wiecie, że uwielbiam takie sklepy, już nie raz pisałam.
Ostatnio mam bardzo mało czasu na zaglądanie do stacjonarnych sklepów z odzieżą używaną. Bardzo mi tego brakuje, bo jednak zawsze mogłam znaleźć jakąś perełkę. Natrafiłam na sklep internetowy, który jest naprawdę do polecenia. Ceny są bardzo atrakcyjne. Zrobiłam zamówienie w dniu dostawy, ale można codziennie zaglądać. Dostawy są w środę i niedzielę. Przesyłka z moim zamówieniem przyszła bardzo szybko. Ale co mnie zdziwiło po otwarciu to brak brzydkiego zapachu, który towarzyszy takim sklepom. Zapach był bardzo przyjemny, świeży a rzeczy czyste zadbane. Wszystkie rzeczy identyczne jak na zdjęciach.
Już niedługo pojawi się stylizacja z ich udziałem. 

 








4 komentarze:

  1. Spódnica jest przepiękna <3 Zajrzę tam z przyjemnością :)
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica z plisami jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kombinezonu ze spodenkami w paski cudo <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger