Zakupy ZAFUL/GAMISS/ROSEGAL


 Moje kolejne zakupy dotarły do mnie ze sklepów Zaful, Gamiss i Rosegal. Wiecie że jestem zachwycona ich produktami i nie słucham osób które mówią, że nie kupują chińskich rzeczy.
Rzeczy które do mnie dotarły są bardzo dobrej jakości. A ceny bardzo się różnią od tych z sieciówek.
Zamówiłam kurtkę z haftami, jest po prostu obłędna, wykonanie na szóstkę z plusem. 
Zakupiłam również bardzo różową bluzkę z falbanami. 
Dotarła do mnie jeszcze kurtka  biała która może również być kamizelką.







15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta spódniczka z haftem uwielbiam ten motyw na ubraniach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Spónica i kurtka naprawdę super się prezentują ! Chyba sama też się skuszę ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! genilanie wygladasz :-) kurteczka extra :-) wszystko super :-)
    Ps.klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszytstkie ubrania są świetne ale najbardziej podoba mi się spodniczka, jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka wlasnie wleciala do listy moich ulubionych! :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcenty, które przykuwają uwagę :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i spódniczka z haftem są przepiękne :)ślicznie w tym zestawie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię zamawiać rzeczy z tych sklepów, jakość czasami dorównuje tym z sieciówek :) Spódniczka cudowna, już dłuższy czas myślę o jej zamówieniu i chyba w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszytsko mnie zachwyciło, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zamówienie:)) ramoneska w kwiaty świetnie:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger