Życie blogerki nie jest tak nudne...



Każdy potrzebuje się wygadać, a szczególnie jeśli natłok pracy zbliża nas w tym co razem robimy. 
Darię obserwuję już od początków jej blogowania, pamiętam jak w scenerii Wągrowca robiła stylówki. Już wtedy marzyłam o blogowaniu. Daria od tego czasu bardzo się zmieniła wizualnie, sami zajrzyjcie na jej blog sprawdźcie porcelain-desir.blogspot.com. 
Z Darią miałyśmy okazję spotkać się na żywo przy otwarciu Galerii Posnania, tam uczestniczyłyśmy w różnych Eventach. Od wtedy jesteśmy w stałym kontakcie.
 W weekend majowy spotkałyśmy się na kawie w przytulnej kawiarence. Daria jechała na siłownię, a ja byłam przejazdem. Wypiłyśmy kawę i zjadłyśmy pyszne desery. No i co najważniejsze mogłyśmy pogadać. 
Daria jest jedną z dziewczyn z którą się przyjaźnię, wymieniam się spostrzeżeniami, a także współpracuje. Uważam, że bloger blogera powinien wspierać. Chciałabym za jakiś czas pokazać Wam kolejne dziewczyny z innych blogów.







7 komentarzy:

  1. Super Dziewczyny ;) Dobrze znaleźć bratnie dusze w tym świecie... ;) Dobrego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, jesteście wspaniałe. Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Dziewczyny!!! Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! też bardzo lubię Darię, obserwuję jej bloga od dawna, zanim jeszcze zaczęłam blogować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet podobnie ubrane pewnie to przypadek. Super dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger