Dzisiaj o mnie-czyli seria z telefonu/Zaful white and red dress Summer 2017



 Dzisiaj w roli głównej mój nowy nabytek biała sukienka którą znajdziecie pod hasłem: Zaful white and red dress Summer 2017. 

Zaczynając post nigdy nie wiem od czego zacząć, czy napisać Wam co nowego u mnie? Czy jednak nie? Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami, w codziennym życiu. W czerwcu nie pamiętam kiedy mogłam usiąść swobodnie w fotelu włączyć telewizor i obejrzeć jakiś serial. Zresztą nie tylko w czerwcu ale odkąd nastała wiosna. Wstaję wcześnie rano około 6 chociaż dwa dni temu zaspałam i wstałam o 7.00 I niestety musiałam cały dzień gonić i nadrabiać. Do południa przygotowuję dla was konkursy, a także posty i zdjęcia. Już popołudniu niestety nie mam kiedy, pozostaje mi jeszcze noc ;-)
Bardzo często staram się załatwić również dla Was super konkurs!
Co nowego u mnie? Jak mnie obserwujecie widzicie że bywam na eventach, ostatnio byłam na spotkaniu Blogerek w Gnieźnie. Na pewno tam wrócę zrobić sesję zdjęciową. A więcej już niedługo na blogu.
 

Jeśli chodzi o konkursy to Zaful obchodzi swoje urodziny już 3!!! Wszystkiego najlepszego!!!
Tutaj znajdziecie więcej informacji===> Tutaj
W konkursie można zdobyć karty podarunkowe 100$ na zakupy wystarczy wpisać że jesteście ode mnie @kamilapcieczek 
Mam dla was również kod na zakupy: ZafulChen
 



SUKIENKI====> TUTAJ
KOSZULE====> TUTAJ

Sukienki zostały moimi faworytami, po prostu są boskie, za to koszule to połączenie elegancji i ekstrawagancji. 
 Jeśli macie pytania piszcie chętnie pomogę.
 


TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka mega i ta koszula!
    Skradły moje serducho!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudna! *.*
    Wyglądasz w niej cudnie :)
    Pozdrawiamy cieplutko, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w kwiaty jak i koszula bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale laska ;) a sukienka nr 1 boska <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger