Co będę robić we wrześniu?



 Piszę ten post i słyszę z oddali muzykę z imprezy dożynkowej, które oznaczają koniec lata.
Mam tylko nadzieję, że będziemy mieli piękną złotą jesień. A wrzesień będzie dla mnie pracowity. Szykują się bardzo ciekawe współprace, ale póki co nie mogę zdradzać szczegółów. Jednak chciałabym się pochwalić że pojawię się na Targach Mody w Poznaniu razem z innymi dziewczynami z całej Polski. Chyba to jest jedna z lepszych informacji, bardzo lubię takie spotkania.

Dzisiejsza stylizacja oczywiście pochodzi ze sklepu (Tutaj). Sukienka striped dress jest naprawdę cudowna, pasuje do butów sportowych jak i do szpilek. Chciałam wam zaproponować stylizację, która jest bardzo wygodna. Możecie taką stylizację wykorzystać na kilka sposobów. Zamiast kurtki założyłam, na nią koszulę z jeansu.Czerwona bandamka wtopiła się w całość. 


Sukienka- Tutaj 
Buty- Renee 
Torebka- Tutaj 
Naszyjnik-Tutaj 








































14 komentarzy:

  1. Zdjęcia MEGA mi się podobają, uwielbiam takie ;).
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja i niesamowite tło do zdjęć wybrałaś - totalnie mnie urzekło. :) u mnie też plany na wrzesień już są, także nie mogę się go nawet doczekać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja rzeczywiście jest piękna, gratulację współpracy oraz wyjazdu do poznania. Powodzenia na targach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia
    Zestaw bardzo mi się podoba
    I ja też mam nadzieję, że będziemy mieć piękną złotą jesień

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały klimat <3 Stylizacja super, najbardziej podoba mi się ta sukienka w połączniu z tą dżinsową kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaka ta sesja jest cudowna <3 zachwycona nią jestem

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Prezentujesz się fenomenalnie.
    Udanego września Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. łał bardzo klimatyczne zdjęcia <3 i ta sukienka perfecto!


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już za kilka dni widzimy się :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :) buty mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się...zestaw super lekko seksi, lekko sportowy :) na tak! Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. You look fabulously pretty wearing the striped Rosegal dress styled with the blue denim jacket, red scarf and large sunflower!!! I love these outfit photos of you!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger