Czy warto zmieniać się dla innych?


 To pytanie nurtuje mnie już od jakiegoś czasu. Podczas blogowania i nie tylko natrafiam na szukanie indywidualności  oraz możliwości zmienienia samej siebie.
Najbardziej chodzi mi tutaj o ten wygląd zewnętrzny. Każda z nas uwielbia świetnie wyglądać, przy tym podnosi się nam samoocena. Jednak czy dobrze wyglądać tzn. przebrać się za kogoś innego? Moim zdaniem nie. Uważam, że warto być sobą i tylko sobą. Jeśli coś wygląda fajnie na koleżance nie znaczy że będzie tak samo wyglądało na mnie. Jednak nieraz warto sprawdzić, może okaże się że wyglądamy jeszcze lepiej.
Podczas warsztatów na których byłam z marka Gosch poruszono temat makijaży które możemy spotkać na Instagramie, mocno przemalowane oko. Idealne kreski, wygładzenie, a także cudowne brwi i rzęsy.
 Jednak czy to jest rzeczywiste żeby tak idealnie wyglądać? 
A co z naszą naturalnością?
U mnie niestety to się nie sprawdzi ze względu na opadającą powiekę która wszystko psuje. Warto pokazać naszą naturalność i wyszukać plusy które warto podkreślać. 

Nie zmienię mojego makijażu na krzykliwy, a tym bardziej nie zrobię tego dla innych. Jeśli chodzi o mój styl to jak będę chciała założę sukienkę a jak będę miała ochotę to ubiorę się w dres. Byłam i będę zawsze sobą. 


Sukienka z mojej stylizacji pochodzi ze sklepu Zaful
Sukienka- Tutaj 
Kurtka-Tutaj 

Kupon- ZafulIns
 


















5 komentarzy:

  1. sukienka bardzo podoba mi się, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ale realia wyglądają tak, że teraz mamy masę klonów, a mało osób oryginalnych, które są po prostu sobą i tyle.
    Świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz,po prostu podziwiam i Twoją stylizację i ten pomysł na plener do zdjęć.Zawsze warto robić dla siebie,nie pod kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, szkoda że nie posiadam takiego fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię jeśli ktoś udaje kogoś kim nie jest i ubiera się tak, bo tak ubiera się teraz większość. Uwielbiam takie podejście jak Twoje , być sobą to się liczy !!! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger