Podpaski,tampony, wkładki. A czego ty używasz?


Nie wiem czy lepiej tego tematu publicznie nie poruszać ale u mnie nie ma tematów tabu. Uważam, że to nic wstydliwego przecież każda z nas używa podpasek, wkładek lub tamponów.
W drogeriach zauważyłam że najczęściej te produkty staja się zapachowe.

Niedawno dostałam możliwość przetestowania produktów GINGER.

Podpaski na dzień
Skład:
Podpaska higieniczna - 100 % organiczna, certyfikowana bawełna
Absorbent - 100% bawełna organiczna*
Folia barierowa- 100% biofolia pozyskiwana ze skrobi kukurydzianej (bez GMO)
*Wykonane z organicznych składników.100% organiczny produkt,certyfikowany przez COSMOS ORGANIC ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami COSMOS dostępnymi na:
Opis:
Podpaski higieniczne Ginger Organic na dzień to certyfikowane, organiczne podpaski do higieny intymnej dla kobiet. Ich wyjątkowość i unikalność polega na tym, iż wykonane są z najczystszej na naszej planecie, certyfikowanej, organicznej bawełny - bez żadnych substancji chemicznych, chloru, dioksyn, pestycydów, GMO, bez silnie alergizujących składników zapachowych i barwników.
Produkt nie jest wybielany chlorem , jest bielony nadtlenkiem wodoru ( woda utleniona ). Jest to całkowicie bezpieczny proces bielenia.
W trosce, aby ta bardzo wrażliwa część kobiecego ciała stykała się z najlepszą i najczystszą bawełną, bez ryzyka uczuleń i podrażnień. Dla zapewnienia, że produkty Ginger Organic są wykonane ze 100% bawełny organicznej, są hipoalergiczne i biodegradowalne - posiadają aż pięć certyfikatów: Ecocert COSMOS, Allergy Certified, Nordic Ecolabel, GOTS, FSC.
Pakowane pojedynczo w 100 % biodegradowalną biofolię ze skrobi kukurydzianej.
  • 100% certyfikowanej bawełny organicznej,
  • Hipoalergiczne
  • Niezwykle miękka i delikatna warstwa wierzchnia
  • Naturalna bawełna sprawia, iż skóra oddycha
  • Niezwykle chłonny wkład
  • Skrzydełka utrzymują podpaskę na miejscu
  • Testowane klinicznie
  • Wolne od chemii, GMO, perfum i chloru
  • Cienkie i elastyczne
  • Pakowane pojedynczo w biofolię
  • Dyskretność i higiena
  • 100 % Biodegradowalne
Tampony 14 SZT
Skład:
Tampon oraz sznureczek - 100 % organiczna, certyfikowana bawełna*
Absorbent - 100% bawełna organiczna*
Aplikator i opakowanie z certyfikowanego przez FSC kartonu
*Wykonane z organicznych składników.100% organiczny produkt,certyfikowany przez COSMOS ORGANIC ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami COSMOS dostępnymi na: 
Opis:
Tampony z aplikatorem Ginger Organic to certyfikowane, organiczne tampony do higieny intymnej dla kobiet. Ich wyjątkowość i unikalność polega na tym, iż wykonane są z najczystszej na naszej planecie, certyfikowanej, organicznej bawełny - bez żadnych substancji chemicznych, pestycydów, chloru, dioksyn, GMO, bez silnie alergizujących składników zapachowych i barwników.
Produkt nie jest wybielany chlorem , jest bielony nadtlenkiem wodoru ( woda utleniona ). Jest to całkowicie bezpieczny proces bielenia.
W trosce, aby ta bardzo wrażliwa część kobiecego ciała stykała się z najlepszą i najczystszą bawełną, bez ryzyka uczuleń i podrażnień. Dla zapewnienia, że produkty Ginger Organic są wykonane ze 100% bawełny organicznej, są hipoalergiczne i biodegradowalne - posiadają aż pięć certyfikatów: Ecocert COSMOS, Allergy Certified, Nordic Ecolabel, GOTS, FSC.
  • 100% certyfikowanej bawełny organicznej,
  • Hipoalergiczne
  • Testowane klinicznie
  • Wolne od chemii, GMO, perfum i chloru
  • Wygodny w użyciu aplikator, który pozwala na delikatną i komfortową aplikację
  • Dyskretność i higiena
  • Biodegradowalne
  • Tampony występują w trzech rozmiarach: mini, normal i super
Wkładki higieniczne:
Skład:
Wkładka - 100 % organiczna, certyfikowana bawełna*
Absorbent - 100% bawełna organiczna*
*Wykonane z organicznych składników.100% organiczny produkt,certyfikowany przez COSMOS ORGANIC ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami COSMOS dostępnymi na: 
Opis:
Wkładki higieniczne Ginger Organic to certyfikowane, organiczne wkładki do higieny intymnej dla kobiet. Ich wyjątkowość i unikalność polega na tym, iż wykonane są z najczystszej na naszej planecie, certyfikowanej, organicznej bawełny - bez żadnych substancji chemicznych, chloru, dioksyn, GMO, bez silnie alergizujących składników zapachowych i barwników.
Produkt nie jest wybielany chlorem , jest bielony nadtlenkiem wodoru ( woda utleniona ). Jest to całkowicie bezpieczny proces bielenia.
W trosce, aby ta bardzo wrażliwa część kobiecego ciała stykała się z najlepszą i najczystszą bawełną, bez ryzyka uczuleń i podrażnień. Dla zapewnienia, że produkty Ginger Organic są wykonane ze 100% bawełny organicznej, są hipoalergiczne i biodegradowalne - posiadają aż PIĘĆ certyfikatów: Ecocert COSMOS, Allergy Certified, Nordic Ecolabel, GOTS, FSC.
  • 100% certyfikowanej bawełny organicznej,
  • Hipoalergiczne
  • Niezwykle miękka i delikatna warstwa wierzchnia
  • Naturalna bawełna sprawia, iż skóra oddycha
  • Niezwykle chłonny wkład
  • Idealnie dostosowują się do bielizny typu string
  • Testowane klinicznie
  • Wolne od chemii, GMO, perfum i chloru
  • Cienkie, elastyczne.
  • Dyskretność i higiena
  • Biodegradowalne

Co myślę o produktach:

U mnie sprawdziły się w 100% jednak dzięki temu, że przepuszczają powietrze. Uczucie bardzo komfortowe. Pewnie nie raz będą ze mną. A wy preferujecie podpaski czy tampony?

Kupujecie same czy może zlecacie swojej drugiej połowie? ciekawe czy oni wstydzą się kupować takie produkty? Może któryś z  nich nam podpowie?

Gdzie możemy kupić?
Wstawiam linki do sklepów internetowych, jeśli znajdę je stacjonarnie dam wam znać.







22 komentarze:

  1. Podziwiam Cię, że podejmujesz te tematy, które dla wielu kobiet pomimo XXI wieku są tematem tabu. Kompletnie tego nie rozumiem, ja się żadnych tematów nie boję i widzę to samo u Ciebie. Super! Nie miałam okazji używać produktów tej firmy, ale pewnie wszystko przede mną.
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że tez tak uważasz. Odwiedzę cię. Buziaki

      Usuń
  2. Kamila, gdzie można nabyć podpaski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wstawiłam linki, możesz sprawdzić. Jeśli znajdę je gdzieś stacjonarnie to dam znać.

      Usuń
    2. W jednej z gazetek reklamowych rossman widziałam te podpaski,wkładki i tampony.jednak niestety ceny dokładnej nie pamietam.

      Usuń
  3. Temat tabu? W pewnym wieku już nie... po latach to tak powszednieje jak kupowanie chleba, choć sama miesiączka wkurza chyba jeszcze bardziej niż za młodu. Pytałaś o stosunek do tych zakupów mężczyzn. Mój traktuje to jak... kupowanie chleba. Kiedyś wysłałam go po podpaski to wdał się wręcz w dyskusję z Panią ekspedientką, że ja to używam tylko takich, a inne to to czy tamto. Zero zażenowania, że w sklepie mnóstwo Pań :) Test zdał, teraz wiem że mogę go wysłać po zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym kupił dla mojej dziewczyny jesli bym miał dziewczynie

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę , że to normalny temat niema się czego wstydzić, każda z nas to przechodzi co miesiąc- niestety. Ja używam najczęściej tamponów, na wieczór gdy kładę się spać , preferuje podpaski :) Mój narzeczony niema żadnych pohamowań jeśli chodzi o kupowanie takich rzeczy dla mnie :) Należę do kobiet , które przechodzą bardzo bolesne bóle menstruacyjne, koleżanki twierdzą że po pierwszym dziecku mi przejdzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Nie słyszałam o GINGER. Fajne opakowania odbiegające od tych w reklamach.
    Jeśli chodzi o kupowanie podpasek czy tamponów mój narzeczony nie ma z tym problemu. Najczęściej wybieram jednak podpaski, tampony używam sporadycznie. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu postu to jeszcze nie widziałam.. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post- ciekawa marka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie recenzji tego typu produktów nie ma zby wiele na blogach. Ja kilka lat temu sama poruszał taki tematy i nie widzę w tym nic krępującego czy wstydliwego, a po statystykach widzę, że kobiety szukają info o podpaskach czy tamponach w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tego wooow współczuje wam dziewczyny, moją dziewczyna jakoś stosuje OB czy coś takiego. Ja też myślę o temacie okresu poruszyć i chyba zrobię dzięki za podsunięcie tematu blisko związanego.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdzie nie spotkałam jeszcze tej marki, dopiero u Ciebie po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów,ale brzmią zachęcająco. Ja decyduję się na podpaski, nie wiem czemu ale są dla mnie wygodniejsze od tamponów. Super że nie masz tematów tabu, szczególnie że to normalna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy produktów tej firmy, ale chętnie wypróbuje. Poza tym wyglądają cudownie :) ja należę to team tampony! ;) wpadnij koniecznie do nas, dodałyśmy nowy post www.PINKYPROMISEGANG.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tego typu tamponów wolę zwykle z bez 'wspomagacza' Ja miałam okazję testować próbki od OB są zemną od początku :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że o tym piszesz :)
    Zapraszam do siebie omdenlille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raz kupiłam sobie na próbę pudełeczko organicznych tamponów jednak nie była to firma o której piszesz w poście. Jakoś nieszczególnie mnie do siebie przekonały. Jakość po prostu była słaba, bałam się że ten tampon zostanie we mnie i zrezygnowałam z nich. Nie jestem jakąś szczególną zwolenniczką eko produktów dlatego powróciłam to tych tamponów https://www.myob.pl/procomfort. Są tańsze i wydają mi się pewniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger