Zakupy sierpniowe w sklepie chińskim Sammydress.



Wiem, że lubicie jak pokazuje wam nowości które pojawiają się w mojej szafie, tym razem zamówienie z Sammydress.
Sklep oczywiście chiński ale jakość rzeczy która przyszła nie odbiega od sieciówek. Szczególnie torebki są pięknie wykonane i mogę je polecić. Solidne zapięcia, a także wykończenia w środku. 
Dwie bluzy, które przyszły myślałam, że jednak będą odbiegać od zdjęć ale jakość jest świetna.
Poniżej podam wam linki gdzie sami sprawdzicie ceny:

Torebka kwiaty-Tutaj
Torebka czarna- Tutaj 
Torebka babeczka- Tutaj 
Bluza kaczka- Tutaj 
Bluza frędzle- Tutaj 
Zegarek kwiaty- Tutaj 
Zegarek-Tutaj
  
Mam dla Was również kupon zniżkowy:  SammydressIns
















11 komentarzy:

  1. Torebki wyglądają cudownie i oryginalnie :)
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, ja się muszę dopiero wybrać. Ostatnio tak jakos nic mi w oko nie wpada... http://erramood.blogspot.com/2017/08/klasyczna-wersja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :D
    Bardzo fajne rzeczy :)
    Zakup pewnie udany :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy.Są wyszukane,lubisz się wyróżniać i to sobie w Tobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza "kaczka ��" najlepsza ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza "kaczka 😉" najlepsza 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger