30-tka też może nosić mini. A może wyzwanie 30 dni w sukience?



Tak, jestem już tą szczęściara po 30-stce. Kiedyś złościłam się, że nie wyglądałam na swój wiek. Teraz mam inne zdanie, jednak wcześniej mnie to drażniło.


 Myślę, że określenia mojego wieku przyczyniał się również młodzieżowy styl. Zakładałam rurki, zwykłą bluzkę wygodne buty, bo trzeba było szybko śmigać na zajęcia do szkoły. A po co zakładać szpilki? Chociaż miałam 100 par... Zawijałam włosy w kucyk, makijaż.
Mam już tego dosyć chcę poczuć się kobieco!
Od dzisiaj zamieniam swój styl z codziennego na....

Koniec składania sobie obietnic: od jutra Kamila zaczynam ubierać się jak prawdziwa kobieta!
Dołączysz do mojego wyzwania?

Zainspirowałam się blogiem Aniamaluje.pl która również przeprowadziła taką akcję u siebie. U niej trwało to 100 dni.

Od czego zaczynamy?
Myślę że najlepiej od porządków w szafie. U mnie i tak jest więcej sukienek i spódniczek zresztą widać to na zdjęciach. Mam chyba tylko 4 pary spodni które są wciąż zakładane na mój tyłek.
Więc...

Przygotuję kilka stylizacji w których czuję się dobrze,  które mogę wykorzystać uniwersalnie. Najważniejszym dla mnie krokiem jest zakupienie lub odszukanie rajstop na chłodne dni.

To co dziewczyny poczujmy się kobietami. 

Ta stylizacja jest dla mnie natchnieniem do podjęcia wyzwania. Przez 30 dni postaram się wam pokazywać moje stylizacje to: na Instargamie to tutaj, mam nadzieję że zdążę do końca roku. Także zaglądajcie również tutaj

Nie myślcie, że przez bite 30 dni będziemy chodzić w spódniczkach, mamy na to 3 miesiące jeśli ktoś ubierze w danym dniu spódniczkę, sukienkę odkreśla sobie dzień im szybciej tym lepiej ;-) 
Piszcie do mnie kto jest ze mną? Możecie również na Instargramie lub na Facebooku ;-)

Sukienka pochodzi ze sklepu Mosquito i jest idealna do szpilek, botków na każdą okazję. Jestem z niej bardzo zadowolona już nie jeden raz była ze mną.  
Szpilki pochodza ze sklepu Renee.pl macie ode mnie również rabat: 
Fstylu20 na -20% na całą kolekcję.

Torebka pochodzi ze sklepu tutaj.

Biżuteria która już wam pokazywałam pochodzi ze sklepu tutaj.


















 

16 komentarzy:

  1. A, to ja już wygrałam :D . cała zeszła zima w sukienkach, a ta zapowiada sie podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takimi nogami to aż grzech w spodniach chodzić:) Ja w grudniu kończę 30, a czuję się i podobno wyglądam na 20, więc sukienki i spódnice będą mi towarzyszyć jak najdłużej;) Szkoda tylko, że jestem zmarzluchem i zimą zakładam najczęściej spodnie, a pod nie rajtki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzydzieste urodziny to najpiękniejszy wiek dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie za często nosze spódnice czy sukienki, choć wole sukienki. Ty to możesz codziennie nosić - z taka świetna figura :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam uważam, że takimi wyzwaniami nie trzeba sobie niczego udowadniać :) Ważne bys czula sie dobrze sama ze sobą czy to w szpilkach czy sportowych butach :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja jak się patrzy szalona ale możliwa do realizacji, po dniu i może się zbierze przed sylwestrem te 30 dni.

    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu bym nie przypuszczała że skończyłaś 30! Świetnie wyglądasz, super stylizacja. Również muszę w końcu zakupić grubsze rajstopy i chętnie dołączę się do tego wyzwania. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! Lepiej niż niejedna nastolatka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu super stylizacja! Sukienka wow! Nogi i figura jak z bajki-więc mini Kamilko jak najbardziej na miejscu! Nawet 50-tka może nosić mini jak ma co pokazać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest rewelacyjna, bardzo ładnie jest Ci w niej i te kolory :) ja w spódniczkach chodzę bardzo dużo ale w sukienkach nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dałabym Ci tylu latek =D Ogólnie mam tez dużo sukienek i spódniczek, ale wiecznie wymyślam jakiś pretekst, żeby tylko skoczyć w wygodne spodnie...Chętnie się przyłącze :) A sukienka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz! :) Ta sukienka jest taka ładna, wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Love that stylish outfit with those heels (I thought they were black at first)! :)

    And that dress looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger