I Ty możesz mieć domowe SPA. Dermokosmetyki ARKANA.


 Chyba nie ma kobiety, która nie chciałaby mieć domowego SPA. Wychodząc z zacisza domowego czuć się dopieszczona i mieć o 10 lat mniej. No z tym drugim trochę przesadziłam jednak domowe SPA może mieć każda i to z profesjonalnymi kosmetykami.


ARKANA- dermokosmetyki profesjonalne do domowej pielęgnacji i gabinetów. Zastanawiacie się czym są dermokosmetyki
Najprościej połączono dwie nazwy kosmetyki i farmaceutyki i powstały dermokosmetyki.
Możemy zaliczyć do nich kremy przeciw starzeniu i kremy nawilżające
Dermokosmetyki to produkty zawierające aktywne biologicznie substancje, które mają mieć działanie podobne do tych jakie mają leki.  

 Mój zestaw to:

Zestaw silnie nawilżający i wypełniający zmarszczki w skład którego wchodzą:
-Transform HA Filler 50 ml - Specjalistyczny filler gwarantuje szybkie, trwałe i widoczne efekty odmładzające. Zawarty w nim transformowalny kwas hialuronowy, w odróżnieniu od zwykłego kwasu hialuronowego, przenika do głębokich warstw skóry, gdzie stopniowo uwalnia swoje działanie. W efekcie wypełnia zmarszczki, głęboko nawilża i intensywnie wygładza. Po aplikacji kremu skóra jest wyraźnie napięta, promienna oraz aksamitna w dotyku.
Transform HA Elixir 15 ml - Wysoko skoncentrowany eliksir zawiera transformowalny kwas hialuronowy zamkniętym w specjalnych nośnikach transportujących go do głębokich warstw skóry. Tam wiąże wodę dając efekt wypełnienia zmarszczek i poprawy gęstości skóry, wyraźnie zwiększając jej napięcie oraz zapewniając młodszy wygląd. Najlepiej stosować 1-2 razy dziennie w połączeniu z Transform HA Filler również na okolice oczu.


DLA KOGO?
- każdy typ cery dojrzałej
- skóra ze zmarszczkami/pozbawiona jędrności
- cera sucha/zmęczona
- po zabiegach estetycznych z zastosowaniem wypełniaczy
- jako alternatywa zabiegów estetycznych z zastosowaniem wypełniaczy
Co zadziało się u mnie? Transform Lux Set terapia która pomogła mi ożywić moją cerę i nadała jędrności. Już po pierwszej aplikacji zauważyłam delikatne wypełnienie zmarszczek, a także nawilżenie którego latem podczas opalania bardzo mi brakowało.









3 komentarze:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger