Relacja Targi Mody w Poznaniu/ Jak zorganizować wspólny wyjazd z blogerkami?



Targi Mody na które zostałam zaproszona już po raz trzeci odbyły się 5-7 września. To właśnie w Poznaniu sklepy odzieżowe i obuwnicze pojawiły się w jednym miejscu, czterysta firm i marek z piętnastu państw.


Zaproszone zostałyśmy w pierwszym dniu na wspólne spotkanie, po czym miałyśmy możliwość przejścia przez stoiska i zapoznania się z nowościami.

Pojawiła się również możliwość zrobienia sesji we wnętrzach MTP.
  Tutaj powstanie nowy post zobaczycie wszystko od kulis ale również propozycje na jesień.

Najważniejszym punktem był dla mnie Wieczór Branżowy, który zawsze jest na wysokim poziomie. 
„fot. Targi Mody Poznań”


Jak pisałam powyżej miałam już możliwość bycia na Targach po raz kolejny, dlatego chciałam się pojawić w większej grupie BLOGEREK. 
Odnoszę wrażenie, że w blogosferze pojawiają się dwa podziały na:
blogerki- których figura jest idealna, powiedziałabym, że mogą trafić prosto na wybieg, ale również na te które bawią się modą i nie stronią od takich wydarzeń. Niestety moje proporcje również nie są wybiegowymi, muszę szukać takie stylizacje które nie będą mnie skracać. Nie jest to łatwe. 
Nie obawiam się morza krytyki, jednak to są moje spostrzeżenia.

Chciałam pobawić się w roli "menadżera" i spróbować czegoś innego. Nie mówię że było łatwo, również doradzałam się dziewczyn. Kontakt między Targami, a mną był bardzo dobry, nie musiałam czekać długo za odpowiedziami. Jednak im bliżej było wydarzeń tym więcej pracy. Starałam się wynegocjować warunki z których dziewczyny będą zadowolone. Również przed samym wyjazdem miałam mały stresik czy wszystkie dziewczyny pamiętały o wydrukowaniu biletów. 
Udało się i spotkałyśmy się razem na miejscu na żywo, nie tylko wirtualnie jak zawsze ma to miejsce.

W najbliższym czasie planuję spotkanie dla blogerek, które również kiedyś organizowałam. Podam linki zajrzyjcie do nich.

Postaram się również zorganizować kolejne imprezy, jeśli jesteście zainteresowane dajcie znać. 

Tutaj moja kochana Blogosfera:


Zapraszam














„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”

„fot. Targi Mody Poznań”



9 komentarzy:

  1. Byłabym zainteresowana ;) Miałam pojawić się na Mercure Fashion Night ale niestety w drodze mieliśmy awarię auta ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też miałam się pojawić, jednak wszystko pojawiło się w jednym terminie i nie dałam rady.

      Usuń
  2. No i super kochana ze ci sie udalo zorganizować kolejne spotkanie :) szkoda ze nie mogę byc :) rozwijaj to bo masz do tego dryk :) 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia , i jak zwykle olśniewająca Ty ! P.S Jak dla mnie Twoja figura jest idealna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie Twoja inicjatywa, nie byłoby mnie na tych Targach. Jeszcze raz dziękuję! :*
    Mam nadzieję, że jeszcze nieraz się spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your photographs from the Poznan Fashion Fair are wonderful! The photos have me wishing very much that I had been there. You and your fashion blogger friends all looked beautiful. It looks like you were wonderful as a manager, and as a blogger, and I am sure you would look beautiful on the runway as well!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger