Zapomnij o przeszłości, bądź wdzięczna za dzisiaj!!!



Dzisiaj przychodzę do Was z paczką którą dostałam do przetestowania. Kosmetyki zostały dobrane do moich potrzeb. Na samym początku korespondencji zostałam poproszona o napisanie moich problemów ze skórą, a także rodzaju. Produkty pochodzą ze strony ===> Tutaj


Moja skóra niestety już się starzeje i potrzebuje kosmetyków bardziej inwazyjnych. Największym problemem jest nawodnienie. Pewnie przez to, że za mało piję wody i niestety odbija się to na mojej cerze. 
Na samym początku opiszę wam kosmetyki które miałam możliwość testować.
Krem do twarzy- krem działa przeciwdziała skutkom starzenia się, a także działa już zmianom które powstały.



 Hidraderm HYAL to dobrej klasy krem nawilżający dla osób które bardzo szybko szukają nawilżenia. Przez okres który stosowałam krem miałam wrażenie że skóra chłonie go jak gąbka wodę. Przyjemna, lekka i nietłusta formuła świetnie nadaje się pod makijaż.
idealnie sprawdził się u mnie skóra stała się jędrna, a także nie ma problemu z przesuszaniem się. również zauważyłam polepszenie podczas stosowania podkładu.
 Dodatkowymi zaletami są także: opakowanie które jest bardzo piękne i przykuwa uwagę. Bardzo praktyczny dozownik w formie pompki. Zapach bardzo delikatny niczym francuskie perfumy, dzięki któremu możemy poczuć luksus kosmetyku. Bardzo wydajny.


Dla mnie największą niespodzianką był krem Repaskin Fotoprotector SPF 50 - jest to idealna opcja na lato. Uwielbiam gdy moja skóra jest na twarzy opalona ale nie spalona... Dzięki reperacji DNA neutralizuje i odwraca spowodowane uszkodzenia słoneczne naszej skóry.Krem ma działanie Dry Touch czyli nie pozostawia tłustego filmu na cerze.
Bardzo się ciesze że miałam możliwość przetestowania tak dobrego kremu na lato.  Jeśli jechałabym na wakacje znalazłby się w mojej kosmetyczce.







4 komentarze:

  1. Ciekawy ten krem. Unikam słońca, ale i tak stosuję najwyższą ochronę. Może na następny sezon wezmę go pod uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny krem ten pierwszy, lekki nawilżający, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam problem z piciem wody, ale staram się wyrobić w sobie nawyk, żeby sięgać po nią jak najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam bardzo szybkiego nawilżenia, myślę że ten kremik sprawdzi się również u mnie =D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger