Relacja z Pokazu Semilac w Poznaniu



 Miałam okazję brać udział w Pokazie Semilac w Poznaniu jako blogerka, która współpracuje z marką.
Oglądałam wydarzenie, które odbyło się wcześniej w Warszawie więc byłam bardzo ciekawa jakich ciekawostek i jakie nowe trendy pojawiają się w stylizacji paznokci podczas pokazu.
Pokaz Semilac odbył się na Międzynarodowych Targach w Poznaniu w sali Ziemi, teren już mi bardzo znany. Sami zresztą wiecie, że nie raz byłam w tym miejscu na wielkich bankietach. Sam pokaz poprowadził Rafał Maślak, który jest idealny do prowadzenia tego typu pokazów. Na pokazie byli również inni blogerzy i ambasadorzy Semilac. Największym hitem był koncert Margaret.  

Pokaz prowadziły instruktorki Akademii Semilac : Larysa Sheiderova, Agnieszka Ściepura i Magdalena Wyrwa. Jestem pod wrażeniem ich talentu i wiedzy. 

Dlaczego warto pojawić się na pokazie Semilac za rok:

Jeśli chcesz poszerzyć wiedzę na temat hybryd, tutaj znajdziesz krok po kroku w jaki sposób nakładać produkty. Podczas pokazu możesz szukać przeróżnych inspiracji. Dzięki instruktorkom masz możliwość zobaczenia na żywo w jaki sposób zdobić paznokcie. Jakie trendy będą królować w sezonie. Podczas pokazu udzielane są niezbędne porady. Oczywiście można zrobić zakupy i zobaczyć na żywo wszystkie produkty jakie ma Semilac w swojej ofercie. Mamy również możliwość wymiany doświadczeń z innymi zafascynowanymi kobietami, które robią to samo "paznokcie"








 
















4 komentarze:

  1. Zawsze z ciekawością zaglądam na posty z relacjami z różnego rodzaju pokazów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie być na takim pokazie , jak ma się szansę to trzeba korzystać :)Na pewno się skusiłaś na jakieś nowości =D Ja nie mogłabym się powstrzymać hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajome miejsce również dla mnie, cudownie tam... :) Świetne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, uwielbiam lakiery tej marki

    ~~~~~~>>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger