Czy jesteś jedną z nich? Kobiety Mafii

Źródło-Tutaj


Nie byłam jeszcze na żadnym filmie Patryka Vegi, to był mój pierwszy raz. Pitbull i Botoks jakoś nie był mi po drodze ale po obejrzeniu tego muszę nadrobić to czego jeszcze nie obejrzałam. 
Film już od samego początku wzbudza emocje. A jakie wzbudził we mnie?


Nigdy nie byłam dobra z analizy tekstu, zawsze znalazłam inną interpretacje. Nie umiałam wstrzelić się w klucz odpowiedzi. Teraz myślę, że może to dobrze... Dzięki temu jestem inna i mam swój świat. Dla mnie film nie ma jednego wątku. Jedynie co łączy wszystkich to Mafia. 
Świat bardzo brutalny ale czy aż tak inny niż nasz?
Sam początek filmu był bardzo przyjemny i wzbudził śmiech na sali. Młoda, ambitna policjantka  Bella (Olga Bołądź) przeprowadza bardzo ryzykowną akcję złapania wszystkich przestępców i wiecie, że jej się to udaje. Jednak za tą akcje zostaje wyrzucona z policji. Bella ma ambicje chce oddać się pracy, nawet powiedziałbym, że powołaniu. Po jakimś czasie kontaktuje się z nią ABW. 
To dla niej szansa, szansa na spełnienie swoich marzeń. Tych marzeń które chyba każdy ma, każdy dla kogo rozwój i pasja jest najważniejsze.
Musi zostawić swój dom aby odbyć szkolenie, a potem stać się wtyką w organizacji przestępczej, która jest kierowana przez Padrino (Bogusława Linda) dla którego córka, Futro (Julia Wieniawa) jest najważniejsza. Bela aby wykonać zadanie musi stać się kochanką jednego z gangsterów Cienia (Piotr Stramowski). Jednak wszystko zacznie się komplikować jeden z członków mafii, Żywy (Piotr Stramowski) postanawia postawić na swoje szczęście.

Bela gra zakochaną, ale czy to tylko gra? Czy można tak grać?

"Wiesz dlaczego nic nie wykminiłeś?
Bo to było naprawdę
Ja się naprawdę w Tobie zakochałam..."




Bela to kobieta, która postanowiła zaryzykować i spełnić się w tym co czuje. Chciała za wszelką cenę wykryć przestępczość. Jednak płaci za to wysoką cenę. 
Zyskała na krótko uczucie którego nie można kupić. 
Uczucie, które chciałaby przeżyć nie jedna z nas.
Bela przechodzi na stronę gangstera ale niestety traci go, a on umierając myśli, że to ona go zabiła. 


W filmie jest więcej wątków, które warto poznać.
Kobiety Mafii to te które kryją się właśnie w nas. Każda znajdzie tam swoje odbicie silnej i niezależnej kobiety. Te które potrafią wziąć swoje życie w garść. Odważne bo takie chcemy być same.  Postawić na swoim i być szczęśliwymi. 



Na końcu filmu pojawia się napis Kobiety Mafii powrócą...














1 komentarz:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger