Metamorfoza...Szczupła i sexy bez wyrzeczeń...




Podczas rozmowy z Kasią w Poznaniu usłyszałam, ale ty się zmieniłaś podczas tego blogowania, chyba ci to służy...  Odpowiedziałam no co ty Kasiu zdaje ci się. Tylko przeszła mnie myśl, że może coś w tym jest. Przeglądając moje zdjęcia, których mam już trochę widzę dużą różnicę. Pewnie śmiech będzie ze mnie ale ja sama z siebie też potrafię się śmiać.  Tak kiedyś wyglądałam. Nie wstydzę się, szara myszka która szukała swojego sposobu na życie...  

Zawsze szukałam czegoś innego i dziękuje Monice, która mnie do tej decyzji nakłoniła. 

Podczas blogowania zrozumiałam, że warto stawiać sobie cele. Jeśli mogę Wam podpowiedzieć takie małe cele, które możesz zrealizować, takie które są na wyciągnięcie ręki. Potem z czasem stawiać sobie większe gdzie czas na ich wykonanie był znacznie dłuższy, a zdobycie byłoby powodem do dumy. 



Pamiętajcie, że po 30 też można być szczupłą i sexy bez wyrzeczeń... w kolejnych postach pokażę wam na co warto zwrócić uwagę. Pojawią się posty trochę inne niż do tej pory. 
Tylko nie gwarantuję że to będą tak do końca posty bez wyrzeczeń, myślę że postaram się je umilić. 















8 komentarzy:

  1. Co za metamorfoza, szok! Przepiękna kobieta! A co do blogowania i zmian dzięki temu - ja tez uważam, ze to uczy wyznaczania celów i realizowania ich. Ja bloguje dopiero od miesiąca , a zdążyłam już to zauważyć :) Dodaje do obserwowanych , pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie te krótkie ,rude nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mega dobrze blond Ci dobrze służy dajesz mi nadzieje i motywacje ze tez tak mogę wyglądać gdy będę miała 30 pare lat <3
    Ale zauważyłam nie tylko zmianę koloru włosów czy sylwetki ale z makijażem świetnie sobie radzisz porównując zdjęcia jest pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obraz się ale na środkowym zdjęciu..wyglądasz jak Pani koło 50..
    Aż nie podobna do siebie☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze nie masz juz rudosci, ladna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty! Zawsze wierzyłam w Ciebie kochana:-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. A widzisz mówiłam że się zmieniłaś. Rzeczywiście teraz wyglądasz najlepiej i trzymam kciuki abyś zawsze tak pięknie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, praktycznie na każdym zdjęciu inna osoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger