Warszawa czyli auto do ślubu, ale nie tylko...



Ślub to uroczystość które wymagają starannego przygotowania, dopięcia każdego szczegółu na ostatni guzik i perfekcyjnej oprawy. Nie tylko wyglądu Pani i Pana młodego lecz także tych drobnych szczegółów. W końcu tego jednego/ jedną wybieramy sobie na całe życie, więc i oprawa tego dnia musi na długo zostać w pamięci nas samych ale także naszych gości. Cała organizacja wydarzenia to nie lada wyzwanie. 

Dobranie odpowiedniej sali, kościoła, muzyki, fotografa, kamerzysty, kwiatów, samochodu do ślubu, sukni, garnituru...mogłabym wymieniać w długo i długo. Na każdym z tych szczegółów należny się skupić i wybrać odpowiedni wariant dla siebie tak, żeby cała uroczystość była spójna i spowodowała zachwyt naszych rodziców, światków, znajomych i przyjaciół, no i na końcu nas samych. Jednym z ważnych szczegółów jest samochód który może posłużyć jako pojazd którym dotrzemy na ślub i wesele, ale również jako możliwość zrobienia sobie z nim sesji zdjęciowej. Samochód można ozdobić z takim samym akcentem jak kościół, sale weselną jak i bukiet ślubny. Tak aby była to jedna wspólna całość. Moja sesja zdjęciowa z samochodem Warszawa ma Wam pokazać, że stare nie znaczy nie ładne. Jestem nim zachwycona i jeszcze mam do pokazania ten samochód w innej sesji zdjęciowej. Samochód Warszawa to polski samochód 1951–1973 przez Fabrykę Samochodów Osobowych (FSO) w Warszawie w oparciu o konstrukcję radzieckiego samochodu M20 Pobieda, rozwijaną następnie przez FSO.
Jeśli zastanawiacie się to mam nadzieję że rozwiałam wasze wątpliwości i skusicie się na samochód z duszą. 










5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Znakomicie wyglądasz przy tym aucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, ja będę miała białe auto i nie wyobrażam sobie innego :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby samochód został sprzedany w szybkim czasie, warto korzystać z usług firm takich, jak skup samochodów Warszawa. Z wielu powodów jest to obecnie najlepsze rozwiązanie.
    skup samochodów warszawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest niesamowita, zachwyciła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger