Gdzie kupić sukienkę na wesele 2018?



Lato to czas wesel, przyjęć gdzie każda z nas chce wyglądać zjawiskowo, inaczej i nie powtarzalnie. Szukanie sukienki to naprawdę czasochłonne zadanie.
Mężczyźni nawet nie mają pojęcia, ile kobieta musi przejrzeć stron aby znaleźć tą jedyną, a potem okazuje się że nie ma rozmiaru, albo że już została wyprzedana;-)
U mnie zaczyna się szukanie sukienki na Instagramie po # potem szukam sklepów nie raz jeżdżę po stacjonarnych ale to ostatnio zdarza mi się bardzo rzadko. 

Zawsze słyszałam: Ty nie możesz kupić sobie sukienki? Otóż tak nie wiem dlaczego ale w sklepach stacjonarnych gdy szukałam sukienki nie mogłam znaleźć ze względu na rozmiar. Jestem niska bo niecałe 160 i niestety nie należę do rozmiarówki 36, najczęściej to  34/XS ale takie prawdziwe.  
Byłam pod dużym wrażeniem gdy przyszła do mnie przesyłka z zamówioną sukienką ze sklepu Inubia. Przyszła po prostu idealna tak jak było napisane w rozmiarówce. Nie musiałam myśleć o tym aby jechać do krawcowej i wszywać, skracać lub w jakiś sposób kombinować. Sukienka jest piękniejsza niż na zdjęciach. Kolor obłędny. Sukienka nadaje się na wesele, imprezy okolicznościowe.
Oczywiście dodatkowo efektu dodają dodatki u mnie akurat w kolorze złota. To też duży trend tego lata sandały w kolorze złota na szpilce. Szpilki kupicie na stronie Renee.pl














10 komentarzy:

  1. Sukienka fajna, choć dla mnie zbyt młodzieżowa, no ale wiadomo po 40-ce człowiek ubiera się inaczej :)
    Dla młodych dziewcząt super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka, mimo iż te falbany rzadko wyglądają dobrze, jednak do Ciebie pasuje. 170 cm wzrostu też nie pomaga, bo sukienki są ostatnio bardzo krótkie :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny,genialny do mnie też taki pasuje. Nie uważam ,żeby była to sukienka młodzieżowa ,bo młodzież to akurat się ubiera trochę inaczej ,ale wręcz bardzo modna dla kobiety z klasą i też jestem po 40 tce :) To raxczej nie jest kwestia ,że coś nie pasuje tylko zależy kto jaką ma figurę i nie ma znaczenia czy ktoś ma lat 20 czy 50 ,bo znam kobiety po 50 tce ,ktore też takie zakładają.To już nie te lata ,że kobieta po 50 tce ubiera się jak babcia ,bo zależy od figury i wyglądu mi dają maksymalnie 27/30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i sceneria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka

    http://emistrazaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie uwierzę, że nosi pani 34/XS......

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka super ale dla młodych :-) a dla Babć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka super ale dla młodych :-) a dla "Babć" co polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow! Ale cudna sukienka ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sukienka, podoba mi się ten kolor

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia , xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger