Pierwszy sklep stacjonarny NA-KD w Sopocie.




W sobotę 28 lipiec pojawiłam się na otwarciu pierwszego sklepu stacjonarnego NA-KD w Polsce....



Gdy dowiedziałam się że otwiera się sklep stacjonarny NA-KD w Sopocie, a ja pojawię się na samym otwarciu byłam dumna. Sklep znajduje się przy ulicy Bohaterów Monte Cassino 61 jest to świetna lokalizacja. Z okazji otwarcia został przygotowany Event. Podczas otwarcia pojawiło się kilkunastu Influenserów. Miałam okazję porozmawiać z dziewczynami o nowej kolekcji. Marka stawia na najnowsze trendy i oryginalność, można zauważyć to po kolekcji. Firma oferuje również akcesoria, buty, biżuterię i różne dodatki. W sklepie znajdziecie kolekcję tematycznie NA-KD Boho, NA-KD Trend oraz NA-KD Party. W asortymencie salonu, oprócz marki własnej, dostępne będą ubrania mniej znanych skandynawskich brandów – By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen, londyńską markę Jovonna, australijski Lack of Color, Levi’s czy Tommy Hilfiger.

 Ze sklepem współpracuje od pół roku, miałam możliwość zrobienia kilku stylizacji. Wcześniej była to tylko możliwość zamówienia na platformie internetowej. Teraz mam nadzieję, że powstaną kolejne sklepy stacjonarne, a jeden z nich w Poznaniu.  Uwielbiam takie spotkania można wtedy zawrzeć nowe znajomości, a także mieć okazje na wyjazd i zwiedzanie Polski.

Na-KD to koncept nowy, stworzony niedawno. Maja doświadczenie 13-letnie w branży modowej online, doświadczenie w handlu online, projektowaniu mody, stylizacji, marketingu i social media.
Bardzo cieszę się że mogłam brać udział w tym evencie, a już niedługo pojawią się stylizacje zrobione specjalnie dla Na-KD. Bądźcie gotowi.

Wszystkim tym którzy życzą mi samych sukcesów dziękuje, jesteście KOCHANI!!!




Na zdjęciu Agnieszka i Monika.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger