Szalony weekend z ABOUT YOU czyli sami zobaczcie...


Wiecie jak bardzo cieszę się z tej współpracy? Już będąc na otwarciu About You , byłam bardzo podekscytowana. Samo otwarcie było dla mnie dużym wydarzeniem, jednym z największych na których byłam. Spotkałam tam gwiazdy które widziałam tylko w telewizorze, było to dla mnie bardzo duże doświadczenie dzięki któremu mam plan jak działać. 

Teraz mam okazję współpracować z nimi i pokazać Wam jaki mają ciekawy asortyment. 
Sklep www.aboutyou.pl jest sklepem z ponad 500 markami, możecie wybierać do woli. 

Na potrzeby zdjęć stworzyłam kilka stylizacji które wykorzystuje na co dzień 
Poniżej podam linki do tych rzeczy:

Koszulka Levis
Sweter Only
Bluza Levis
Sukienka Vero Moda 
Botki About You
Buty Adidas

Do jutra możecie zamawiać o 20% taniej na hasło:

KAMILA20

Sklep About You to nowa platforma sprzedażowa, która oferuje m.in. odzież, obuwie, biżuterię, zegarki, torebki ponad 500 znanych marek. W ofercie znajdują się w tym m. in. Calvin Klein, Tom Tailor, Nike, Levi's, Desigual, G-Star RAW, Nike, Timberland.

Firma powstała w 2013 roku, od tego czasu podbiła rynki Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Niemiec.

Kupowanie przez About You wygląda identycznie jak w przypadku innych sklepów internetowych. Żeby złożyć zamówienie nie trzeba rejestrować się na stronie (choć oczywiście jest taka możliwość; rejestracji na About You można dokonać również przez Facebooka). Sklep About You oferuje darmową dostawę (przesyłki dostarcza firma kurierska DHL). Zwrot zamówienia możliwy jest w ciągu 30 dni od momentu dostarczenia paczki. Jest całkowicie darmowy. 








3 komentarze:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger