MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ- STYLIZACJA DLA MAMY I CÓRKI

Dzisiejsza stylizacja jest odzwierciedleniem tego co chciałabym robić.Tego co było moim marzeniem, które po kilku latach spełnia się. Dziękuje tym osobą, które mi pomagają i mnie wspierają ;-)
Na zdjęciu jestem z moją córką Olą, która również chce być ubrana podobnie do mnie. Sukienkę którą mam na sobie, kupiłam w butiku za około 70 zł ale no właśnie i od tego się zaczęło… Była dla mnie za wielka, od nowa ja skroiłam i zszyłam teraz jest idealna. Taka jak powinna być. Po  czym usłyszałam Mamo!! Uszyj mi też!!! Więc kupiłam materiał dresowy w takim samym kolorze i koronkę czarną, zrobiłam wykrój i jest piękna sukienka dla mojej małolaty!!! Całą stylizację przyozdobiły opaski z cekinami, a także kurtki ramoneski.

Zdjęcia zostały wykonane w Hotelu Sypniewo***

Zdjęcia wykonane przez CYROGRAFIA














1 komentarz:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger