poniedziałek, 28 listopada 2016

Bluza z językiem i koronka. Czy było warto?



Zawsze zadaje sobie pytanie czy było warto? Odpowiedź znam zawsze. Tylko dlaczego się waham?

sobota, 26 listopada 2016

Moja stylizacja na randkę.



 Sukienka, którą mam dzisiaj jest świetną alternatywą na rankę, a także na wyjście z przyjaciółmi. 

czwartek, 24 listopada 2016

Kurczę, nie rozebrałam się, a i tak wyszło fajnie!!!



 Uwielbiam od jakiegoś czasu pewne wariacje, a szczególnie w moim świecie mody. 

wtorek, 22 listopada 2016

Sukienki sweterkowe na Topie / A wy znowu jesteście ze mna!!!


Uwielbiam wymyślać stylizacje w których czuję się swobodnie, ale również takie codzienne dla każdego i na każdą okazję.

poniedziałek, 21 listopada 2016

Listopadowe Nowości!!!


Zaczynając dzisiejszego posta, zastanawiam się czy pisaniem o nowościach mogę was zainteresować?

sobota, 19 listopada 2016

Co myślicie o torebkach Michael Kors ?




W sobotnie popołudnie chciałabym  poruszyć temat drogich torebek z przykładem Michael Kors. 

czwartek, 17 listopada 2016

Zrób dla siebie koronę z papieru by stać się królową



Cudowne miejsce, które odwiedziłyśmy z Kasią- Stylowa Misja w celu oczywiście focenia naszych stylizacji. 

wtorek, 15 listopada 2016

Przekaz dla "Życzliwych" "Nie przewrócę się, nawet sie kur... nie potknę." M.L. Kossakowska


Post dzisiejszy miał być o innym temacie, ale dostrzegłam super cytat u mojej znajomej na Facebooku.

niedziela, 13 listopada 2016

Kolor różowy zimą?


Niedziela to czas kiedy ładuję akumulator, a także czerpię inspiracje, gdzie tylko mogę.

środa, 9 listopada 2016

Lateks czyli sposób na stylizację SEXI.



Kupując ten płaszczyk mówiłam, że stworzę coś co będzie oryginalne, a stylizacja będzie nie tylko na bloga.

niedziela, 6 listopada 2016

Nie mam nic do ukrycia!!!


Znalazłam wreszcie kamizelkę, którą wykorzystam na wiele sposobów, zresztą sami zobaczycie.
Pokazując Wam moje stylizacje tutaj na blogu używam je również w życiu codziennym.

sobota, 5 listopada 2016

Otwarcie Stenders, bąbelki, ziemia, słodycz to co dla ciała i dla duszy!


Stenders to kosmetyki zainspirowane północną naturą. Szczególną uwagę przekłada się do uczuć i doświadczeń podczas zakupów- począwszy od wystroju sklepu, poprzez zapachy, finezyjny sposób pakowania prezentów.

piątek, 4 listopada 2016

Mój pomysł na listopadowy miesiąc



 Nie wiem jak Wy, ale w tym miesiącu postanowiłam, poświęcić więcej czasu na blogu. 

czwartek, 3 listopada 2016

środa, 2 listopada 2016

Oj, tak stylizacja która ogrzała mnie jedynie od spojrzeń ludzi.


Oj, tak stylizacja która ogrzała mnie jedynie od spojrzeń ludzi.  Dzięki temu ładuję baterię, i mam więcej pomysłów. Ale czy to jest ważne?