Jak kochać? Siebie? Sukienka od Mosquito...




Cześć kochani, przychodzę do Was z postem z bardzo fajnej sesji. Która odbyła się przy pełnym słońcu, teraz od kilku dni u mnie pochmurnie.
 
Kochajcie dziewczyny siebie... Kogo możecie bardziej? Jeśli nie będziecie siebie dopieszczać to nikt was tak nie dopieści . To wy wiecie czego Wam brakuje. Sama od jakiegoś czasu stawiam na siebie, oczywiście w granicach rozsądku. Nie jest to w sposób narcystyczny. Mam na myśli przezwyciężenie pewności siebie. Dzięki temu, że wiecie czego chcecie łatwiej wam dojść do celu. 

Sesja na dachu w której nie dawno brałam udział, okazała się jedną z moich ulubionych. 
Sukienka pochodzi ze sklepu tutaj. Buty to odkrycie sezonu, ze względu na oryginalność i kolor. Pochodzą ze sklepu Bonprix, są bardzo wygodne i świetnie wyciągają nawet moje nogi.
Torebka która pochodzi ze sklepu tutaj
Nawet etui do mojego telefonu pojawiło się w tym poście znajdziecie je tutaj  

Pamiętajcie o akcji wysłania do mnie zdjęcia z 30-dniowego wyzwania bez spodni. Może to być jedna stylizacja. Udostępnię wszystkie zdjęcia w jednym poście ;-)




















5 komentarzy:

  1. buty nie mój styl, ale sukienka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow buty wymiatają. Lubie uniwersalne sukienki, które pasują na sportowo i elegancko ta taka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka bardzo podoba mi się, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie prezentuje się stylizacja, podoba mi się 👌👌

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger