Chcesz zostać królową social media, to pamiętaj...


 "Życie jest zbyt poważne, żeby brać je na serio" , napisał Oskar Wilde. 


Dzisiaj uświadomiłam sobie, że nic nie poprawia tak nastroju jak szczery uśmiech. Uwielbiam przebywać z osobami, które potrafią mnie rozśmieszyć. Jedną z cech, które są dla mnie ważne to umiejętność śmiania się z siebie. Nic tak nie rozładuje napięcia jak zażartowanie. Jest to broń, którą warto posiadać.  Broń o której nie mamy pojęcia. Zakładając bloga nie myślałam, że będę musiała cisnąć "bekę"  z siebie. Przecież posty które pokazują odrobinę humoru maja najwięcej wyświetleń i lajków. Prowadząc social media nigdy nikomu nie dogodzę. Zawsze znajdzie się osoba, która powie ale... 
Ale ona...
 Ale ja mam to gdzieś.
Akceptuje siebie taką jaka jestem i czy wstawię zdjęcie z odsłoniętym brzuchem, czy ubrana- to moja sprawa. Bycie perfekcyjną nie jest ani cenne ani pożądane. Przyznanie się do błędu i doprowadzenie do śmiechu to jest coś co dzisiaj zrobiłam. Śmiałam się z sama z siebie, poznając prawdę o mojej znajomej. Nie śmieję się z niej tylko z siebie, że byłam tak ślepa. 

Chcesz zostać królową social media to pamiętaj musisz potrafić śmiać się sama z siebie. To najprostsze rozładowanie swoich błędów. Dlatego nie zrezygnuję z czegoś co sprawia mi przyjemność. Wręcz odwrotnie zobaczycie już niedługo moją współpracę, a póki co zdjęcia z ostatniej sesji. 


Stylizacja:
Bluzka- answear 
Buty- Renee

W obiektywie====> Tutaj











5 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek <3 Masz rację śmiech to zdrowie ,zawsze znajdzie się ktoś ze swoim ale...Trzeba potrafić się nawet z tego śmiać. I Ty to potrafisz ! Brawo :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się z Tobą nie zgodzę. Królowe social media są poważne, a wszystkie zdjęcia muszą być perfekcyjnie, nie ma tam miejsca na humor

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama prawda 😊 też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ale foty! A z uśmiechem i dystansem to trzeba do wszystkiego :).
    Patrzeć na siebie nie na innych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look i świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger