Spotkanie ambasadorek Lumene/ SOPOT


Z marką Lumene poznałam się bliżej w lipcu, tego roku. Dokładnie to podczas spotkania Seeblogers w Gdyni.  Wcześniej znałam ich dwa produkty tj. podkłady które używałam. Nie zagłębiałam się w firmę, a szkoda.
SeeBlogers daje możliwość blogerom jak i firmą do poznania się bliżej. Również do zaznajomienia się z produktami, zobaczenia się na żywo i takiej ludzkiej rozmowy, której nieraz brakuje w wymianie e-mail.
Zaintrygowało mnie hasło które słyszałam przy stoisku "Makijaż hybrydowy". Oczywiście już teraz wiem, że to nie makijaż na stałe. O makijażu będę pisać następnym razem, przybliżę Wam na czym on polega i jakie są efekty. 
We wrześniu dostałam zaproszona jako ambasadorka Lumene na spotkanie w Sopocie 7-8 października. Wiecie, że bardzo mnie to ucieszyło, nowe wyzwanie.  Początek października rozpoczął się bardzo intensywnie. W podróż wybrałam się pociągiem, nie było to łatwe ponieważ miałam dwie przesiadki. Dotarłam na miejsce i się nie spóźniłam. Na dworcu w Sopocie spotkałam Justynę, a okazało się że jechałyśmy tym samym pociągiem tylko, że w innych przedziałach. Od tego momentu miałam towarzyszkę z którą bardzo miło spędziłam te dwa dni.  

Do hotelu Molo mieliśmy zaledwie 5 minut drogi z PKP. Byłyśmy chyba jedne z pierwszych. Wybrałyśmy się na wspólna kawę i przy okazji mogłam zrobić kilka zdjęć. Podczas spotkania miałyśmy zaplanowane warsztaty, podczas których przywitali nas Ania i Kuba z bloga fashionable. 
Na obiad i kolację udaliśmy się do Stacja Sopot, jedzenie było ślicznie podane. Jednak to nie moje smaki, bardzo fajnie że miałam możliwość spróbowania. 





 Warsztaty które zapadły mi w pamięć to fotografowanie produktów selektywnych. Nie brałam jeszcze udziału w takich spotkaniach. Świetna inicjatywa firmy Lumene. Byłam bardzo zdziwiona gdy Marcin- fotograf zwracał uwagę na estetyczność produktów jakie powinny być na naszych zdjęciach. 

Bardzo się ciesze, że będę mogła przeprowadzać dla Was testy kosmetyków Lumene. Już niedługo pierwszy post na temat makijażu hybrydowego. 

Sopot został w mojej mapie serca oznaczony i jak tylko wygram w Totolotka zaraz kupuję tutaj apartament. 

Dziękuję Lumene za tak piękne spotkanie.








źródło : https://www.facebook.com/AktywnePiekno/












Dziękuję dziewczyny za cudowną atmosferę. 
 , pannanaturalna.pl ,fashionbyfeather.com weemini.blogspot.com,  wkrecona.pl pannajoanna.com.plAgasava ,  www.pirelkablog.plEwa Choduń , bafavenue.plnieperfekcyjnamama.plwww.moniquerehmus.plwww.cosmeticsmyaddiction.plDaria Kempska , Anita Kępczyńska , dariarybicka.pl, mojedolcevita.plwww.patabloguje.plbasiasmoter.pl , elare.pl , Fashionable.com.pl pannanaturalna.plweemini.blogspot.com,  wkrecona.pl pannajoanna.com.plAgasava ,  www.pirelkablog.plEwa Choduń , bafavenue.plnieperfekcyjnamama.plwww.moniquerehmus.plwww.cosmeticsmyaddiction.plDaria Kempska , Anita Kępczyńska , dariarybicka.pl, mojedolcevita.plwww.patabloguje.plbasiasmoter.pl , elare.pl , Fashionable.com.pl 


2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia , czekam na post o makijażu hybrydowym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, ciekawy post :)

    http://endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger