Sesja w Warszawie, przepis na suknię na wesele...


Jadąc na Event do Warszawy chciałam skorzystać z okazji możliwości zrobienia sesji zdjęciowej w stolicy. Jechała ze mną Kamila, która teraz bardzo często pomaga mi w robieniu zdjęć. Razem szukamy na naszym terenie miejsc, które będą pasowały do danej stylizacji. 
Tylko to nie było takie łatwe jadąc tam nie znam terenu, a to jest naprawdę najważniejsze. Lubię gdy wszystko jest ze sobą razem połączone i zgrywa się w całość.  Chciałam pokazać, że jestem w Warszawie, ale jak się okazało nie było to takie łatwe. Już o godzinie 10 było bardzo ciepło, a ja czułam że mój makijaż zjeżdża. Szukanie idealnego miejsca to zawsze mega wyzwanie w miejscu gdzie się zatrzymałyśmy wszędzie były rozkopy. Jednak po ciężkich próbach znalezienia tła możecie zobaczyć efekt.

Kilka zasad jak wybrać sukienkę na wesele:

Szukając sukienki powinnyśmy stosować kilka zasad. Przede wszystkim nie wypada wkładać kreacji w kolorze białym lub kolorze czarnym. Idealnie spiszą się natomiast kobiece pastele, elegancki granat czy szykowne bordo. Warto pamiętać aby nie odsłaniały zbyt wiele ciała. Należy odrzucić zbyt skrojonym kroju lub w krzykliwym kolorze. Stawiać należy na klasykę i fason dopasowany do swojej sylwetki. 

Moje zdanie:

Dziewczyny, gdy przyszła do mnie sukienka zakochałam się w niej. Sukienka ma cudowne rękawy można po prostu oszaleć. Idealna jest na wesele, na imprezy okolicznościowe. Jest dopasowana do mojej figury. Nie potrzebuje ona już żadnych dodatków oprócz szpilek, a także torebki. 
Sukienka pochodzi ze sklepu SECRET WISH, znajdziecie tam więcej sukienek.
Buty i torebka pochodzą ze sklepu Renee.














4 komentarze:

  1. Przecudna stylizacja , sukienka , sceneria zdęć i TY !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko zapięte na ostatni guzik! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wszystko dopięte na ostatni guzik! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :) Może za niedługo dodasz post jakie sukienki na sylwestrowy bal :) w sumie to już tylko 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger