Regeneracja MONTIBELLO czyli eliksir na noc.





Odkąd zaczęłam farbować włosy i częściej układam je do sesji zdjęciowych, mam problem z nimi i nie ukrywam szukam rozwiązania aby je odbudować. 

 Ważne jest dla mnie aby pielęgnacja była szybka i widoczna zaraz po zastosowaniu. Podcinając końcówki u mojej znajomej fryzjerki dostałam od niej ten produkt. Powiedziała masz spróbuj...

MONTIBELLO czyli regeneracyjny eliksir na noc do wszystkich rodzajów włosów, szczególnie do tych zniszczonych. Nocą wzmacnia odbudowę włosa, przyczyniając się do tworzenia nowych połączeń włosowych i regeneracji struktury włosa. Rano włosy są silnie zregenerowane, a widoczne objawy starzenia znacząco zmniejszone.

Właściwości:
 
- Znacznie wzmacnia zewnętrzną strukturę włosa.
- Zapewnia bezproblemowe usunięcie szkodliwych składników i toksyn, na których działanie nasze włosy narażone są w ciągu dnia.
- Dużo intensywniej i skuteczniej niż klasyczne odżywki do włosów typu plex odbudowuje mostki dwusiarczkowe
- W ciągu jednej nocy dokładnie oczyszcza, nawilża oraz odbudowuje strukturę włosa
- Unikalna technologia Silamin Re-Bond opracowana przez Montibello wyłącznie na potrzeby produktów regeneracyjnych wspomaga odbudowę uszkodzonych wewnętrznych wiązań struktury kapilarnej sprawiając, że włosy są mocniejsze i mniej łamliwe.


Jak stosować?

Przed położeniem się spać nałożyć ilość produktu, odpowiadającą wielkości orzecha laskowego na dłoń i rozprowadzić równomiernie na długościach i końcówkach suchych lub umytych i osuszonych ręcznikiem, omijając włosy u nasady. Nie spłukiwać. Rano uczesać się się jak zwykle; umyć lub spłukać jeśli to konieczne. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 

U mnie produkt sprawdził się i pozostaje ze mną na dłużej, szybka i skuteczna regeneracja której zawsze szukałam.

Zdjęcia- TUTAJ








5 komentarzy:

  1. Sama szukam dla swoich włosów dobrych produktów regeneracyjnych , ten eliksir mnie zaciekawił , chętnie spróbuję i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Super klimat!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, a produktu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to chyba coś dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger