Co z tym Instagramem? Kilka aplikacji które używam...


Tak, tak Instagram oszalał... pewnie nie będę pierwsza bo wszędzie pojawiają się informacje o zmianie algorytmu.
W styczniu 2018 Instagram postanowił się znowu zmienić. Jeśli myśleliście, że już jesteście na fali to niestety zaczynamy od nowa...
Czy po przeczytaniu będziesz mistrzem podniesienia zasięgów tego nie gwarantuję, raczej podpowiem ci jak nie popełniać błędów i nie dostać bana. Jednak to też co napisze nie gwarantuje sukcesu.

Jeśli masz 10 K to nie myśl, że wstawiając zdjęcie trafisz do wszystkich,  post zobaczy tylko 10%, a może nawet mniej. To nie powiedziane, że dane zdjęcie pobudzi ich do reakcji. Teraz wystawiając zdjęcie jeśli w ciągu 60 minut odbiorcy zaczną reagować i komentować. To jest prawdopodobieństwo, że zdjęcia będzie miało zasięg. Ale chcę Cię pocieszyć, że komentarze typu "super", "piękna", "wow" i sam emotikon, są nie widoczne dla Instagrama więc nie musisz już się produkować bo one nic nie dają. Instagram chce wymusić na nas komentarze, chce wyeliminować tzw. boty które coraz częściej pojawiają się w aplikacjach. Od teraz warto komentować powyżej 4 słów, to jest jakaś rada aby Instagram nie myślał, że jesteśmy botmi. 
Hasztagi możemy używać ich do 30 ale właśnie, jeśli będziesz używać ich za dużo również możesz być odebrany jako spam. Nie używajcie wciąż tych samych, zmieniajcie je i nie wpisujcie w komentarzach ponieważ nie będą działać jak powinny.
Pamiętaj nie edytuj opisu przed upływem 24 ha, możne to tez wpłynąć na zasięg. 

To tylko wskazówki, jednak też się uczę nowego algorytmu. Chciałabym nadal rozwijać moje konto, więc jak jeszcze mnie nie obserwujesz to zapraszam: kamilaocieczek_official 

Jeśli chcesz widzieć moje zdjęcia na głównej stronie IG częściej, to włącz powiadomienie o postach najlepiej polub 10 moich ostatnich zdjęć, to da znać Instagramowi, że chcesz żeby wyświetlały się Tobie moje najnowsze zdjęcia. 

Moje aplikacje z których korzystam za nim wstawię zdjęcie plus aplikacja dla Influencerów. 




Mam nadzieję, że zajrzeliście również tutaj żeby zobaczyć moją najnowszą stylizację. Stylizacja nie na ta porę roku, jednak ja już czekam na wiosnę.

Kurtka- Bonprix
Spodnie- SH
T-shirt- House
Szpilki- Renee
Torebka- Fabiola








5 komentarzy:

  1. Oszaleli na tym instagramie.. i po co te zmiany? Dla mnie ten ich nowy algorytm jest bez sensu :(
    A stylizacja super,buty najbardziej wpadły mi w oko :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że ja nie czuje potrzeby, aby korzystać z instagrama , wystarczy mi facebook :) Stylówka przywołuje wiosnę =D Ta kurtka jest mega !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebook i jego zasięgi też nie zaszaleją... szczególnie, po oświadczeniu jego właściciela, który przyznał, że w tym roku kasa się musi zgadzać. :)

      Usuń
  3. Zgrabniocho Ty :D
    wyglądasz fenomenalnie- ja wlaśnie staram się wrocić do formy po ciąży aaaaaa istne szaleństwo :O

    świetne portki podarciuchy i te szpiluchny bosssskie są ajććććć sama dumnie bym nosiła <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentujesz, a fotografa pozazdrościć 😁

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger