Relacja z Wrocławia spotkanie blogerskie z Schwarzkopf



Marzenia się spełniają jeśli bardzo, bardzo w to wierzymy. Jestem z tych osób która potrafi sobie postawić cel który jest nie osiągany. Najczęściej jest to coś czego nie można sobie od tak kupić. Coś na co muszę sama zapracować i mieć satysfakcję z tego w jaki sposób go osiągnęłam.



Jakiś czas temu marzyłam aby zobaczyć Wrocław i poczuć magię tego miasta. Kilka razy przejeżdżałam obok granic Wrocławia, ale nigdy nie byłam w centrum. Może raz z wycieczką w szkole podstawowej albo gimnazjum. Jednak to co mi zapadło w pamięć to granica na budynkach po powodzi.

Dostając propozycję wyjazdu z marką Schwarzkopf wiedziałam, że jadę na bankiet i warsztaty we Wrocławiu. Do Wrocławia jechałam sama samochodem, po ostatnich przygodach z pociągiem wolałam sama być odpowiedzialna za wyjazd.

Na miejsce dotarłam około 15.00 prosto do Q Hotel Plus, w którym miałyśmy się wszystkie spotkać, przygotować się na wieczorny bankiet z marka Schwarzkopf. Było jeszcze kilka godzin w zapasie więc postanowiłam pozwiedzać. Poszłam zobaczyć centrum Wrocławia. 
Było świetnie, wypiłam kawę w oknie z widokiem na Rynek. 
Jak zrobi się cieplej pojawię się tutaj na sesji zdjęciowej. 
Po wycieczce dotarłam do pokoju w którym była już moja lokatorka Edyta z blogu Olivkablog.pl

Bankiet miał odbyć się o 20.00 więc wszystkie dziewczyny miały okazje przywitać i spotkać na żywo. A muszę powiedzieć, że trochę nas było.





Drugi dzień wyjazdu to warsztaty z Kasią z bloga Minimaliv. Warsztaty dotyczyły fotografii Flatlay, którą możecie zobaczyć u  Kasi na blogu a także na Instagramie. Dokładnie to fotografia z lotu ptaka, idealna pasująca na Instagram. 

Bardzo się ciesze że mogłam brać udział w całym spotkaniu, poznać Was kochane kobietki.











3 komentarze:

  1. Na bankiecie prezentowałaś się nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych warsztatch, świetna sprawa a Ty wygladasz pięknie

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spotkano i tyle ładnych buziek :) Wrocław to piękne miasto, sama staram się jak najczęściej je odwiedzać, ma taki niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger